خبرهای داغ:
عباس زاده تاکید کرد: در راسنای اجرای برنامه‌های دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی در هر شهر یک یادمان ویژه شهدا احداث شود.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۰۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در کارگروه زیر ساخت و خدمات جهادی کنگره ملی دو هزار شهید استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در روز درخت کاری حضور مردم را در انتخابات وظیفه تمدنی مردم ایران دانستند، بیان داشت: تمدنی در جهان در حال شکل گیری است لذا باید در این مرحله جدید به وظیفه خود برای ایجاد تحول در جهان عمل کنیم.

وی افزود: در جنگ غزه روحیه شهادت طلبی و ایثار مردم فلسطین بیش از هر چیز دیگری جلوه گر شده که می‌تواند پایه گذار تحقق تحولات آخر الزمانی باشد.

عباس زاده بیان کرد: حرکت در مسیر شهدا منجر به تمدن سازی در جهان می‌شود لذا اکنون که خداوند به ما تو فیق خدمت به شهدا را داده باید به وظیفه خود در این خصوص به بهترین شکل عمل کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار کرد: در قالب سه کمیته یادمان‌ها و المان ها، خدمات درمانی و خدمات جهادی و با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها باید کار‌های شاخصی را در این باره در کنگره انجام دهیم.

عباس زاده تصریح کرد: در اولین فرصت جلسات کمیته‌های کنگره برای برنامه ریزی اجرای اقدامات در شهرستان‌ها برگزار شود تا با موج آفرینی در این خصوص در هر شهر حداقل یک المان مربوط به شهدا اجرا گردد.

وی افزود: تکمیل المان‌ها و گلزار‌های شهدا در قالب برنامه‌های این کنگره باید محقق گردد.

عباس زاده افزود: با برقراری ارتباط با گروه‌های جهادی درمانی فعال کشور باید زمینه انجام اقدامات مهم در حوزه بهداشت و درمان را نیز فراهم کنیم.

معاون استاندار تصریح کرد: از یک درصد بودجه ترویج ایثار و شهادت دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای برنامه‌های کنگره بهره گرفته شود.

عباس زاده گفت: دو هزار شهید استان باید دو هزار نماد برای خراسان جنوبی باشند و در این راستا کار‌های ویژه‌ای علاوه بر برنامه‌های گروه‌های جهادی در استان باید اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها