خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان:

شهید صیاد شیرازی نقش سربازی خود را به خوبی ایفا کرد

جانشین سپاه نینوا درجمع مردم شهرستان گرگان گفت : صیاد شیرازی یکی از جمله فرماندهانی بود که در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی نقش سربازی خود را به خوبی ایفا کرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۷۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛دکتر حسین کریمی جانشین سپاه نینوا در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در جمع مردم شهرستان گرگان در سالروز شهادت صیاد شیرازی گفت : صیاد شیرازی یکی از جمله فرماندهانی بود که در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی نقش سربازی خود را به خوبی ایفا کرد.

وی در ادامه افزود : صیاد شیرازی در آزادسازی کردستان ، در پاکسازی محورهای مختلف از غرب کشور و در صحنه های مختلف به عنوان فرماندهی موفق در کنار برادران سپاه طراحی های خوبی را انجام داد که منجربه پیروزی های بزرگی در دفاع مقدس شد.

دکتر حسین کریمی در ادامه با اشاره به نقش ویژه صیاد شیرازی در برخورد با منافقین و عملیات غرور آفرین مرصاد گفت : در عملیات مرصاد نقش ویزه و برجسته شهید صیاد شیرازی حائز اهمیت است وی توانست منافقان کوردل را در همان گردنه مرصاد با شکستی جدی روبرو سازد که البته این کینه در دل منافقین رخنه پیدا کرد و منجر به این شد که در خیانتی عظیم دست به شهادت او بزنند.

جانشین سپاه نینوا با اشاره به اینکه صیاد شیرازی و امثال او که قدم در راه انقلاب نهادند و جان خود را برای دفاع از این راه بر دست گرفته بودند گفت : وظیه امروز ما این است که راهی را که شهدای ما رفتند را ادامه بدهیم و درراه دفاع از آرمانهای انقلاب مطیع امر رهبری باشیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد :امروز دشمنان نظام قصد دارند تا با طراحی های گوناگون از پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران جلوگیری نمایند .

دکتر کریمی ادامه داد : در این برهه از زمان باید آمادگی های خود را حفظ کرده و با توکل بر خداوند با ایمان های محکم در این مسیر روشن انقلاب اسلامی که مسیری الهی است حرکت کنیم و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

کریمی تصریح کرد : دستی که انقلاب اسلامی ایران را هدایت میکند الهی است و این انقلاب با عنایات خداوند به پیروزی های بزرگی دست خواهد یافت.

جانشین سپاه نینوا در بخش پایانی سخنان خود در رابطه با مذاکرات هسته ای گفت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ما از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم ولی به طرف مقابل خوش بین نبوده و نیستیم و تنها در زمینه هسته ای است که با امریکائیها بر سر میز مذاکره قرار گرفته ایم و با حفظ عزت و شرف ملی تا احقاق کامل حقوق مردم ایران به این راه و مبارزه ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها