خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

راهیان نور پاتک جبهه خودی به جبهه و شبیخون فرهنگی دشمن است

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه ها و فعالیت های دانشجویی است گفت: در واقع راهیان نور یک پادزهر و پاتک جبهه خودی به جبهه و شبیخون فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۵۱۰۲۶۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با بیان اینکه راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه ها و فعالیت های دانشجویی است گفت: در واقع راهیان نور یک پادزهر و پاتک جبهه خودی به جبهه و شبیخون فرهنگی دشمن است.

وی اظهارداشت: تعداد زیادی از دانشجویان پس از اعزام به راهیان نور به عنوان یک سفیر فرهنگی و اعتقادی شروع به کار فرهنگی برای سایر افراد می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی تصریح کرد: امروزه دشمن به ارزش و قدرت فرهنگی راهیان نور پی برده است و با روش هایی به دنبال بی ارزش نشان دادن این اردوها است که قطعا تلاش های او بی اثر و بی نتیجه خواهد بود.

علی قاسمی گفت: در سال گذشته بیش از یک هزار و 500 دانشجوی خواهر و بردار به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این افراد که بالغ بر یک هزار و 400 نفر هستند در اسفندماه به مناطق جنوب اعزام شده اند گفت: همچنین 40 دانشجو در ایام نوروز به مناطق جنوب و 80 دانشجو در تابستان به مناطق غرب اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: این دانشجویان از تمام دانشگاه های استان بوده است که دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور استان بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: در سال 94 هم برای اعزام همین تعداد دانشجو به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب برنامه ریزی شده است که اعزام ها بین دو ترم و در اسفندماه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار