خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت هفته زن:

برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی و توانمندی های زنان در بندرترکمن

نمایشگاه محصولات فرهنگی و توانمندی های زنان بندرترکمن ، به مناسبت بزرگداشت هفته زن و در حاشیه همایش وحدت فاطمی برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۱۰۳۰۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛رقیه حسین زاده مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اعلام این خبر افزود : در این نمایشگاه که با همکاری دستگاه ها و نهادهای بندرترکمن ، در زمینه ی عفاف و حجاب ، جنگ نرم ، ایستگاه سلامت ، صنایع دستی ، گل و گیاه ، کیف و سایر دستاوردهای زنان شهرستان برگزار شد ، میهمانان با توانمندی های زنان هنرمند شهرستان آشنا شدند .

وی با اشاره به مشارکت اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن در این نمایشگاه گفت : اداره تبلیغات اسلامی با همکاری بسیج خواهران ، با ارائه بروشور سیره فاطمی و نمایشگاه عفاف و جنگ نرم در این نمایشگاه مشارکت داشت که مورد بازدید عموم قرار گرفت و امام جمعه ، فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر روسای ادارات نیز از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند .

حسین زاده اظهار داشت : به همت مرکز بهداشت شهرستان ، نمایشگاه غذا های سنتی نیز با هدف ترویج غذاهای سنتی و بومی شهرستان و در جهت سلامتی شهروندان برگزار شد تا افراد اصول اولیه تغذیه صحیح و تعادل را در گروه های غذایی خود رعایت کنند و از مصرف غذا های صنعتی پرهیز کنند .

گفتنی است ، این نمایشگاه در حاشیه همایش مسئولیت های اجتماعی حضرت فاطمه ( س ) با محوریت وحدت فاطمی ، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکمن برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها