خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه امام حسین(ع)؛

برترین های سال 93 حوزه شهید قربانی قم تجلیل شدند

طی مراسمی و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، برترین های سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی حوزه شهید قربانی قم تجلیل و تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۰۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی و با حضور مختاران، فرمانده و حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، برگزیدگان سال 93 حوزه مقاومت بسیج شهید امرالله قربانی تجلیل و تقدیر شدند.

در این مراسم که فرمانده، سرمربیان شجره طیبه صالحین و شواری حوزه و پایگاه های حوزه شهید قربانی حضور داشتند، از مربیان و سرگروه های صالحین، ائمه جماعات و همچنین هئیت امنای مساجد محدوده این حوزه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

مهدی علی بابائی، فرمانده حوزه در این مراسم طی سخنانی ضمن بیان گزارش کار اجمالی از وضعیت پایگاهها و مساجد محدوده از کلیه فرمانده هان و ائمه محترم و هئیت امنای مساجد محدوده بدلیل اجرای کیفی برنامه های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در سطح محلات تقدیر و تشکر نمود.

محمد علی مختاران محمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز رضایت از فعالیت های حوزه و پایگاههای تابعه از تعامل همه جانبه بین پایگاهها و مساجد تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد: در سال جدید نیز بایستی با همدلی و همزبانی در پیشبرد برنامه ها مشارکت فعال داشته باشیم تا جامعه به سمت و سویی که مورد نظر است حرکت داشته باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از 66 نفر از چهره های برتر سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی که شامل برترین ائمه جماعات، برترین رئیس هئیت امناء مسجد، برترین خادم مسجد، برترین و پرتلاش ترین فرمانده پایگاه، برترین شورای حوزه و شورای پایگاه و برترین مربی، سرگروه و متربی بودند با اهدای جوایز و لوح تجلیل و تقدیر بعمل آمد.



ارسال نظرات