امام جمعه کمیجان :

عربستان باید تاوان این جنایت را بپردازن

حمله عربستان به کشور مستقل یمن از نظر حقوق بین الملل محکوم بوده و می تواند تبعات سوئی را داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۱۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

حجت الاسلام علی مقدسی پور امام جمعه کمیجان گفت: حمله عربستان به کشور مستقل یمن از نظر حقوق بین الملل محکوم بوده و می تواند تبعات سوئی را داشته باشد.

مقدسی پور اظهار کرد: نیروهای مردمی و ارتش کشور یمن در حال مبارزه با تروریسم بوده در حالی که در عدن که مرکز تروریست ها است، رییس جمهور مستعفی این کشور در صدد ایجاد مشکل بود که با هوشیاری مردم و جنبش انصار الله و با همکاری ارتش یمن این فتنه بدون خونریزی و به صورت شایسته ای به اتمام رسید.

وی افزود: امروزه شورای امنیت که در واقع مدافع کشورها در رابطه با حقوق بشر است، باید تجاوز یک کشور به کشوری دیگر را سریعا محکوم نماید.

امام جمعه کمیجان بیان کرد: کشور عربستان با نیروها و هواپیماهای نظامی به یمن حمله کرده و خون عده ای از انسان های غیرنظامی و بی گناه را ریخته و این در حالی است که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس هم از این اقدام حمایت می کنند و هواپیماهایشان را در اختیار عربستان قرار دادند.

مقدسی پور تصریح کرد: این اقدام محکوم است و مسلما این تجاوز، آثار و تبعات سوئی خواهد داشت لذا انتظار این است که شورای امنیت و سازمان های مردم نهاد این عمل را هر چه زودتر محکوم کنند.

وی خاطر نشان کرد: عربستان باید تاوان این جنایت را بپردازند و چنانچه این اقدام ادامه پیدا کند، مسلما مسئله خلیج فارس به عنوان شاهرگ حیاتی دنیا در معرض خطر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات