خبرهای داغ:
به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س)؛

پایوران خواهر سپاه قم با سردار مهدوی نژاد دیدار کردند

به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرای اطهر (س)، پایوران خواهر سپاه امام علی بن ابی طالب(س) با سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه استان قم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۶۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این دیدار که در سالن شهید درویش ستاد فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد، حیدری، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان طی سخنانی با اشاره به این موضوع که در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت در سیاستهای سازمان بسیج توجه و عنایت خاصی به بخش خواهران صورت گرفته، اظهار کرد: در سال جاری در سایتهای سازمان بسیج توجه و عنایت ویژه ای به بخش خواهران با توجه به اهداف افزایش جذب خواهران در بسیج و توسعه حوزه های خواهران صورت گرفته است و برنامه ریزی هایی نیز صورت گرفته است.

وی با توجه به فرا رسیدن هفته زن و برگزاری جشنهای متعدد در حوزه ها، پایگاهها و سایر اقشار بسیج اعلام کرد: ستاد بزرگداشت هفته زن یک ماه قبل از میلاد حضرت زهرا(س)با محوریت " حضرت زهرا(س)محور وحدت امت اسلامی " تشکیل شد و طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفت قرار بر این شد که ده جشن مصوب در این هفته برگزار گردد، اما به حول و قوه ی الهی علاوه بر ده جشن مصوب، بیش از 20برنامه با مشارکت دستگاههای دولتی برگزار شد که با استقبال بسیجیان مخصوصا عموم بانوان روبرو شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم بیان نمود: در کنار مراسمات گسترده در هفته ی زن، غرفه های جذب، نمایشگاههای کتاب، بررسی و آسیب شناسی دجالواره، ایستگاه سلامت ، غرفه کودکان نیز برپا شد.

وی ادامه داد: در هفته زن، سازمان بسیج جامعه زنان، سه برنامه کلان در سطح استان برگزار کرد که می توان به مراسم جشن میلاد کوثر در ورزشگاه 2000 نفری شهید حیدریان با مشارکت ناحیه امام رضا(ع)، بسیج ورزشکاران و اداره کل تربیت بدنی استان و همچنین مجمتع نور توسط ناحیه امام رضا(ع)، حسینیه فاطمه الزهراء(س)پردیسان، مجتمع یاوران مهدی واقع در جمکران توسط ناحیه امام حسین(ع)اشاره کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: در همه این مراسمات از قهرمانان ورزشی، نخبگان، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با حضور بیش از 20 هزار نفر از بسیجیان تجلیل و قدردانی شد.

حیدری تعداد پایگاههای بسیج را تا پایان شش ماه امسال 192 پایگاه عنوان کرد و افزود: هم اکنون 142 پایگاه خواهران در سطح استان فعالیت میکنند که با امید به خداوند تا پایان 6 ماهه اول به 192 پایگاه افزایش خواهد داشت و هم چنین 9 حوزه خواهران نیز به فعالیت مشغولند که تا پایان سال جاری به 15 حوزه افزایش خواهد یافت.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم اشاره ای به ماموریتها ی سازمان بسیج جامعه زنان کرد و بیان نمود: سازمان بسیج جامعه زنان علاوه بر برنامه ها و ماموریتهای محوله ،4 کارگروه در سطح استان با حضور نخبگان بسیجی ،نمایندگان دستگاههای دولتی در زمینه های زنان و خانواده، ارشاد با توجه به موضوع فمنیسم و بدحجابی، تیم اندیشه ورزی، شورای راهبردی تشکیل داده است که در این زمینه ها به موفقیتهایی هم دست یافته است.

درپایان این مراسم از سرکار خانم معصومه بشیریان (جانشین سازمان بسیج جامعه زنان) و سرکار خانم رستمی( رابط و مشاور نمایندگی خواهران در سازمان بسبج جامعه زنان) نیز قدردانی شد.



ارسال نظرات