خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

پاسدار واقعی اسلام، ترویج دهنده احکام الهی در جامعه است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: کسی که بتواند احکام الهی و روایات را در عرصه ی جامعه به صورت عینی نمایان کند، پاسدار و الگوی واقعی است .
کد خبر: ۸۵۱۱۶۹۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد ولی زاده در دیدار با پایوران خواهر سپاه استان قم که در سالن شهید درویش ستاد فرماندهی برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زهرای اطهر(س)با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان "همدلی و همزبانی دولت و ملت" اظهار کرد: فرمایش رهبری و نامگذاری سالها برای مدیریت جامعه است و اهداف متعالی را به دنبال دارد، نامگذاری ایام هفته به نام ائمه معصومین ما حکایت از این دارد که همه سالها و روزهای ما متعلق انبیاء الله است.

وی در خصوص الگو بودن در جامعه اسلامی ابراز کرد: کسی که بتواند احکام الهی و روایات را در عرصه ی جامعه به صورت عینی نمایان کند، پاسدار و الگوی واقعی است .

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامعلی بن ابی طالب(ع) استان قم ادامه داد: الگو بودن یعنی اینکه از لحاظ اعتقادی، باور و اندیشه الگو باشیم و در همه حال از آرمان های اسلام دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن آسیه را به عنوان یک الگو معرفی میکند که از اعتقادات و باورهایش دست نکشید و تا آخرین لحظه ایستاد، خاطرنشان کرد: پناه بردن به خداست که مسیر هدایت را نشان می دهد، شما بانوان باید یک الگو برای سایر قشرها، برای خانواده ها و مهمتر برای جامعه ی باشید که مخاطب اصلی آن، شما زنان و دختران هستید.



ارسال نظرات