خبرهای داغ:
فرمانده سربازخانه شهید اسدالله پور ارتش در گنبدکاووس:

با پیام امام خمینی (ره) در 29 فروردین، ارتش تولدی دو باره یافت

فرمانده سربازخانه شهید اسدالله پور ارتش در گنبدکاووس گفت: با پیام امام خمینی (ره) در 29 فروردین، ارتش تولدی دو باره یافت .
کد خبر: ۸۵۱۱۸۵۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ اسماعیل نامنی در مراسم رژه نیروهای مسلح در گنبدکاووس گفت: امام خمینی(ره) تفکر انحلال ارتش را با دقت و تیزبینی مثال زدنی خنثی کرد و دستور داد تا ارتش با تجهیزات و ادوات در روز 29 فروردین در خیابانها رژه رفته و صلابت خود را نشان دهد .

وی با اشاره به رخدادهای اوایل انقلاب اسلامی و نیز شیوع برخی تفکرات ناصواب در تضعیف و یا انحلال ارتش، گفت: ارتش با حضور در صحنه قدرت بازدارندگی خود را به همه نشان داد.

سرهنگ نامنی با اشاره به مجاهدت های ارتشیان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: این اقدامات موجب شد تا امروز ارتش ملقب به ارتش حزب الله شود.

فرمانده سربازخانه شهید اسدالله پور نیروی زمینی ارتش در گنبدکاووس به پیشرفت های ارتش و سایر نیروهای مسلح در ساخت ادوات نظامی و تجهیز به پیشرفته ترین سامانه های موشکی و همچنین پهپاد گفت: امروز دلاوران ارتش به رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب به مرز خود باوری رسیده است.

گفتنی است صبح امروزبه مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم سان و رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور خانواده های محترم شهدا و جانبازان واقشار مختلف مردم در محل یادمان شهدای گمنام شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها