خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

ارتش وسپاه 2بال قدرتمند انقلاب/ فرمایشات رئیس جمهور توهین به جامعه زنان و مادران شهداست

خطیب نماز جمعه بندرترکمن گفت : ارتش وسپاه 2بال قدرتمند انقلاب اسلامی هستند .
کد خبر: ۸۵۱۱۸۷۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛خطیب جمعه بندرترکمن در خطبه های این هفته با تبریک ولادت امام محمد باقر و حلول ماه رجب گفت:رجب ماه عروج بندگان خدا وپرش از سکوها وخودسازی برای رسیدن به ماه خداست.

محمد صالح منصوری با اشاره به فضایل وعظمت ماههای رجب وشعبان گفت:ماههای رجب وشعبان زمان تلاش وآمادگی انسان برای رسیدن به ماه رمضان است تا با پاکسازی روح از آلودگیهای نفس به میهمانی ماه خدا برویم که این حاکی از عظمت این ماههای بزرگ است.

وی ضمن تبریک سالروز ارتش و تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:ارتش وسپاه همانند 2 بال قدرتمند برای حراست از مرزهای نظام اسلامی ومبارزه با معاندان انقلاب ایجاد شد.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به سرداران و نام آوران انقلاب در دفاع ازکشور تصریح کرد:سپهبد صیاد شیرازی،عباس دوران،شیرودی،کشوری وبابایی از جمله شهدایی بودند که در راه رسیدن به آرامش وامنیت کشور جان خود را نثار این انقلاب نمودند.

منصوری با اشاره به دستاوردهای ارتش وسپاه درتکمیل قوای نظامی کشور خاطرنشان کرد:هرساله رونمایی دستاوردهای نظامی برگرفته از سلاحهای سبک ،سنگین وفوق پیشرفته متخصصان نظامی کشور رعب وهراس بیشتری را در دل دشمنان انقلاب ایجاد می کند که حاکی از اقتداروانسجام قوای نظامی ایران است.

حجت الاسلام منصوری با تاسف از بیانات دکتر روحانی رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت همسر امام خمینی اذعان داشت: فرمایشات رئیس جمهور کشور توهین به جامعه زنان علی الخصوص زنان و مادران شهداست مایه تاسف است که ایشان زنان را در زمانی، حبس شده در خانه وامروزآنان را در صحنه اجتماع پویا ببینند!این کلام در واقع توهینی به بزرگ مادراسلام حضرت زهرا وحتی همسر امام خمینی وتمام مادران است مگر حضرت زهرا در خانه نام آوران بزرگ تاریخ را تربیت نکرد که افلاک را در برگرفت.

او ادامه داد: چرا ایشان فرصتهای شغلی راباید برای زنان ومردان برابر بدانند مگر حتما همه زنان باید شاغل باشند که ارزش پیداکنند؟آیا زنی که شاغل نیست در حبس به سر می برد؟ پس مادران شهیدی که در خانه فرزندان بزرگی را برای دفاع از خاک کشور تربیت کردندتا انقلاب حفظ شود در حبس بودند؟!

امام جمعه محبوب بندرترکمن یادآورشد: زنانی که مایه فخر انقلاب شدندشاگردان مکتب حضرت زهرا وزینب(س)هستندزنان شجاعی که در تربیت فرزندانشان در محیط خانه نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند ،زنان الزاما نباید به دنبال شغل باشندالبته در برخی شغلها مثل پزشکی وطبابت که واجب بوده ، شایسته است اما اسلام می گویددر وهله نخست اشتغال زنان تربیت فرزندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها