خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان خبر داد:

تغییر نرخ اتوبوس‎های عمومی درون شهری

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: در سال جدید نسبت به نرخ حمل و نقل عمومی دورن شهری برا اساس مقرارت برنامه‎ریزی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۵۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبدالرضا چراغعلی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جدید نسبت به نرخ حمل و نقل عمومی دورن شهری برا اساس مقرارت برنامهریزی خواهد شد.

افزایش 60 ناوگان اتوبوس درون شهری در گلستان

وی با بیان اینکه به دنبال یک نرخ معقول برای حمل و نقل عمومی درون شهری هستیم، افزود: در سال جاری 60 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرستانهای گرگان و گنبد کاووس افزوده میشود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان فرسودگی ناوگان عمومی درون شهری در استان مورد بررسی قرار گرفت و قولهایی برای افزایش توان اتوبوسهای درون شهری در استان شد.

نظارت جدی بر بودجه شوراهای اسلامی شهر گرگان

چراغعلی ابراز داشت: بودجه شوراها در سال 94 به صورت جدی نظارت توسط استانداری نظارت خواهد شد و امسال بودجه شوراها از شهرداریها جداگانه بررسی میشود.

وی بابیان اینکه مطابق فرمولی که وزارت کشور ارائه داده هزینه شوراها را نظارت میکنیم، اذعان کرد: کلیه سندهای مالی و کلیه معاملاتی که در شوراها صورت میگیرد باید بر اساس آیین نامههای ابلاغی شوراها اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها