خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی آباد :

سپاه خار چشم دشمنان و مایه مباهات دوستان است

حجت الاسلام یوسفی بمناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه گفت : یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۵۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام یوسفی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در قانون اساسی حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را بعهده سپاه گذاشته اند ، که الحق و الانصاف از اول انقلاب تا به الان توانسته بخوبی از این مسئولیت بزرگ پیروز و سربلند بیرون آید .

وی در ادامه اذعان کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رشد معنوی و سیاسی و تکنولوژی مایه مباهات دوستان و خار چشم دشمنان شده است که الان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سپاه را یکی از تهدیدهای بزرگ می دانند و که سرداران سپاه را مثل سردار سلیمانی علنا مورد تهدید و ترور قرار می دهند .

حجت الاسلام یوسفی افزود: پاسداران عزیز این افتخار بزرگ نصیبشان شده که از طرف معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام(ره) روز ولادت امام حسین (ع) که بزرگ پاسدار اسلام بود روز پاسدار نامیده شود و این انتساب مسئولیت و وظیفه ما پاسداران را بیش از پیش می کند .

وی در ادامه : فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای نیز سپاه را منتسب به ورود به خیمه امام حسین (ع) می داند که سپاه این افتخار را دارد که خیمه امام حسین (ع) شده واز دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می کند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : آن چه که سپاه را سپاه نگه داشت عبارت است از : بصیرت داشتن دقیقا با رهنمودهای امام (ره) و امام خامنه ای که سپاه را در اوج بصیرت دینی و سیاسی نگه داشته است ،معنویت که یکی از نقاط مثبت سپاه این است که با معنویت و رویکرد الهی و معنوی تشکیل شده است ، ولایت مداری اگر سپاه توانست خار چشم دشمنان شود و در نظام اسلامی برکات زیادی را ایجاد نماید بخاطر ولایت مداری و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا بوده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها