خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

سپاهیان در انجام ماموریت ها هیچ گونه خوفی به خود راه نمی دهند/ رمز پیروزی سپاه دلدادگی به احکام الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: سپاهیان در انجام ماموریت ها، هیچ گونه خوف و حزنی به خودشان راه نمی دهند.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۸۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم و تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران رسالت فوق العاده حساسی را از آغازین روز تاسیسش عهده دار شد و تا به امروز و تا فرداها های این انقلاب این ماموریت ادامه دارد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا امروز توانسته است در عرصه های مختلف سرافرازانه و مفتخرانه هم در داخل کشور اسلامی و هم در جهان خوش بدرخشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم ابراز کرد: بعد از امر بزرگ امامت و ولایت، اولین خاکریزی که به عنوان مدافع اصلی، پا به پای همه نیروهای دلسوز، علاقه مند و شیفته ی نظام و در رأس آن رهبر معظم انقلاب حرکت داشته، سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در پاسداری از دستاوردهای خون شهدا و آرمانهای بلند امام و رهبر سر از پا نشناخته و نمی شناسد، افزود: سپاه پاسداران سعی کرده امورات را آنچه که شایسته رضای خدا و ولی عصر(عج) است، پیش ببرد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با بیان اینکه سپاه در عرصه های گونانگون فعال و پیشرو بوده و است، بیان کرد: سپاه پاسداران در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، اقتصادی، علم آموزی، دانش پژوهی و در عرصه رزم، همه ماموریت ها را به نحو شایسته جامه عمل پوشانده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سپاه به عنوان الگو و سرمشق برای تمامی آزادی خواهان عالم است، خاطرنشان کرد: بسیاری از افتخاراتی را که سپاه در جهان کسب کرده، نشان از حضور عالمانه، آگاهانه این نهاد مقدس در عرصه های گوناگون است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: سپاه به عنوان مدافع اسلام در همه جای جهان با منطق، حکمت و با خرد از ارزش های والای اسلام دفاع می کند.

وی روح استکبار ستیزی و ذلت ناپذیری را از مهمترین ویژگی های سپاه خواند و ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آقایی، سیادت و بزرگی خودش را در پرتو رهروی از ولی و حمایت از ولی می داند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری نیروهای سپاه را کیفی دانست و بیان نمود: افراد با کیفیت این مجموعه، مسئولیت های مهم و خطیر را در نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده دارند .

وی با اشاره به اینکه سپاهیان در انجام ماموریت ها هیچ گونه خوف و حزنی به خودشان راه نمی دهند، اذعان داشت: اعضای سپاه مصداق واقعی آیه شریفه «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا» هستند که بر پاسداری از آرمان های اسلام و انقلاب پافشاری دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در مورد نیروهای سپاه گفت: آنهایی که رفتند مصداق آیه شریفه "فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ" شدند و چه آنان که ماندند، مصداق "وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ" زندگی و امورشان را سپری می کنند.

وی ادامه داد: چه سپاه دیروز و چه سپاه امروز که نسل جوان است و در حال شکل گیری و استحکام قوا هست، باید بداند و بدانیم که رمز و راز پیروزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دلدادگی و دلباختگی به احکام نورانی خداوند بوده، هست و خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به اینکه نباید یادمان برود همواره باید قبل از هر چیز خدا را بنده باشیم، افزود: اینان که امروز از امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب تاسی می کنند، بدانند این دو بزرگوار همه آنچه را که خداوند به آنها ارزانی داشته است را یک جا در اختیار خداوند گذاشتند و تسلیم محض اوامر خدا شدند و خداوند آنها را در برابر همه هجمه های دشمنان و بدخواهخان محافظت کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز که بیش از سال 20 سال از رحلت امام بزرگوار می گذرد، انقلاب از روز آغازش باشکوه تر و با اقتدارتر با سکانداری فرزند راستین امام، رهبر معظم انقلاب در حال پاسداری از آرمانهای والای اسلام است و راز این پیروزی همان بندگی حقیقی امام در برابر خداوند است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پایان با بیان اینکه قدم اول پاسدار شدن، پاسداری از خودد است، تصریح کرد: کسی که بتواند از خودش پاسداری کند از دیگران هم می تواند مراقبت کند.


ارسال نظرات