خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گالیکش:

عامل موفقیت سپاه ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه است

حجت الاسلام ترشیزی گفت : از عواملی مهمی که باعث سربلندی و موفقیت سپاه شده ایمان و اعتقاد مسئولین وبدنه سپاه به ولایت فقیه است
کد خبر: ۸۵۱۳۳۶۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

ترشیزی افزود: سپاه در سال 1358 زمانی تشکیل شد که انقلاب با تهدیدات خارجی وگروه های ضدانقلاب داخل کشور مواجه بود وبزرگان مملکت وکشور اسلامی توسط گروهک ها ترور می شدند .

حجت الاسلام عباسعلی ترشیزی در بیان کرد : با توجه به خلأ یک نیروی مسلح مقتدردرسطح کشور وبیم آشوب هایی در نقاط مختلف کشور با خدعه های استعمار و دست نشاندگان آنها وتحریک قومیتها می رفت که با درایت امام خمینی (ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد تا از انقلاب و دستاورد های انقلاب اسلامی پاسداری نماید و سپاه پاسداران به خوبی توانست از میدان های مبارز با گروه های معاند نظام در داخل کشورو 8 سال جنگ و ترور سربلند بیرون آید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از عواملی مهمی که باعث سربلندی و موفقیت سپاه شده ایمان و اعتقاد مسئولین وبدنه سپاه به ولایت فقیه است و هر جا اسلام در خطر باشد سپاه وظیفه دارد با آن مقابله نماید و ورود سپاه به بحث های سازندگی و... بعد از 8 سال جنگ تحمیلی باعث حفظ کارآمدی و پویایی این نهاد مقدس شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها