خبرهای داغ:
با حضور پايوران، کارکنان و مسئولین ستاد سپاه انصارالرضا (ع)

مراسم سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برگزار شد

مراسم سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با حضور پايوران کارکنان مسئولین و جمعي از نيروهاي وظيفه ستاد سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۴۹۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج خراسان جنوبي، در اين مراسم سرهنگ قاسمي معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) به ايراد سخناني در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نحوه تشکيل و تاسيس آن در جمهوري اسلامي ايران همچنین شهرستان بيرجند پرداخت.

وي اظهار داشت: دوران اولیه تشکیل سپاه پاسداران دوران سختی بود، از سویی سپاه درگیر شد با غائله های عظیمی چون کردستان، سیستان و بلوچستان، ترکمن صحرا و خوزستان همچنین اوج فعالیت 59 گروهی که علیه انقلاب فعالیت می کردند و انقلاب اسلامی را قبول نداشتند.

وی افزود: انقلاب اسلامی مربوط به ایران نبود؛ انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی هم طبیعتا تحلیل هایی دارد، چون منافع ابرقدرت ها، طاغوت ها، مستکبرین و پادشاهان را به خطر انداخته بود. این انقلاب اسلامی نیاز به محافظی داشت، نیاز به نیرویی داشت که حد و مرز نشناسد و هرجا که انقلاب اسلامی در آنجا ظهور کرد از او دفاع کند. لذا شورای انقلاب اسلامی تصمیم گرفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بماند.
رسالت سپاه حفظ دستاوردها، دفاع مسلحانه، و حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي است.

وي افزود: نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صرفا نظامي نيست، بلکه سياسي، امنيتي و فرهنگي است.

وی متذکر شد: ما هرچه داریم از عملکرد شهدا و فرماندهان آنروز سپاه است، جانفشانی های آنروز پاسدارانی است که اینها درخشیدند.

در پایان نیز برنامه تولیدی روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالرضا (ع) که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده بود برای حضار به نمایش در آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها