خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه درمیان:

سپاه و بسیج باید با توجه به نوع تهدیدات آمادگی دفاعی خود را اعلام کنند

فرمانده ناحیه سپاه درمیان گفت: با توجه به انعطاف تشکل سپاه و بسیج، این نهادها باید با توجه به نوع تهدیدها آمادگی خود را اعلام کنند و سبب حفظ نظام و انقلاب اسلامی شوند.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۰۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

سرهنگ خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروهای مسلح اظهارداشت: دشمنان زخم خورده انقلاب سال ها است که به دنبال تحرکات و اقدامات پلید و خبیث خود در کشور هستند اما ملت ایران هرگز اجازه حرکت به بدخواهان و فتنه انگیزان داخلی و خارجی نظام نخواهند داد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر " اینجانب از همه اقشار ملت می خواهم که حفظ آمادگی در تمام عرصه ها را و هوشیاری و توجه به توطئه های دشمن را فریضه انقلابی خود بدانند" تصریح کرد: همه ما باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران دشمن داشته و دارد و همواره انقلاب مورد تهدید قرار می گیرد و آنچه که وجود دارد این است که تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همیشگی است.

فرمانده ناحیه سپاه درمیان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باید قدرت دفاعی خود را بالا ببرند چرا که اگر تلاش نکنیم و این موضوع محقق نشود ایران و انقلاب اسلامی تهدید خواهد شد.

خدادادی افزود: ما باید این فرمایش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که " ما کشوری جنگجو نیستیم ولی در مقابل حملات دشمن از خودمان دفاع خواهیم کرد" توجه کنیم و توان رزمی خود را برای هرگونه تهدیدی بالا ببریم.

وی اظهارداشت: بسیجیان و پاسداران شهرستان درمیان چون دفاع از جامعه انقلابی را یک امر واجب می دانند به این مطلب رسیده اند که تهدید علیه جامعه انقلابی ایرانی چه تهدیدات نظامی و چه تهدیدات فرهنگی، همیشگی و دائمی است.

وی افزود: هم اکنون ما در یک جنگ تمام عیار فرهنگی به سر می بریم و باید بسته به نوع تهدیدات خودمان را مجهز کنیم و آماده دفاع در هر سطحی باشیم.

فرمانده ناحیه سپاه درمیان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم ترین هدف این نهاد را حفظ نظام و دستاوردهای آن دانست و گفت: با توجه به انعطاف تشکل سپاه و بسیج، این نهادها باید با توجه به نوع تهدیدها آمادگی خود را اعلام کنند و سبب حفظ نظام و انقلاب اسلامی شوند.

خدادادی مهم ترین رسالت سپاه ناحیه درمیان در سال جاری را پیاده سازی و تحقق شعار سال دانست و گفت: کیفیت بخشی به حلقه های صالحین، کاهش محرومیت، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت افزایی و معنویت افزایی در بسیج  و افزایش توان و حفظ آمادگی رزمی بسیجیان از دیگر برنامه های ناحیه سپاه درمیان در سال 94 است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها