خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی خبر داد؛

جشنواره تقدیر از برترین‌های صالحین ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار می شود

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم از برگزاری جشنواره صالحین به منظور تقدیر از برترین‌های صالحین با حضور جمعی از مسئولان سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۳۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی‌‌اکبر خان‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگاران تقویت حلقه‌های صالحین را راهکاری برای پیشبرد اهداف بسیج دانست و اظهار کرد: کادرسازی در رده‌های مختلف بسیج بر اساس این حلقه‌های تربیتی فعالیت فرهنگی، اقتصادی، مذهبی و نظامی بسیج را گسترش می‌دهد.

وی با اشاره به محدوده استحفاظی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در منطقه مرکزی استان قم تصریح کرد: قم یک جایگاه بین‌المللی دارد و حرکت‌های بسیج در منطقه مرکزی این شهر به ناحیه امام حسین(ع) سپرده شده به همین علت فعالیت در رده‌های بسیج این ناحیه مقاومت از حساسیت خاصی برخوردار است.

مسئول روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) قم با تاکید بر اینکه حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج این ناحیه مقاومت تاکنون دستاوردهای معنوی بسیاری به دنبال داشته‌اند ابراز کرد: به پاس تقدیر از زحمات بی‌وقفه بسیجیان در حلقه‌های تربیتی، جشنواره صالحین صبح روز جمعه در سالن امام خامنه‌ای صحن صاحب‌الزمان حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی از معاونت تربیت و آموزش ناحیه امام حسین(ع) به عنوان رده برگزارکننده جشنواره صالحین نام برد و گفت: در این جشنواره حجت‌الاسلام والمسلمین علی خواجوی یکی از کارشناسان دینی برجسته کشور به ایراد سخن می‌پردازد.

خان‌بابایی عنوان کرد: در جشنواره صالحین فرماندهان، مربیان، سرگروهان، مسئولان تربیت و آموزش و دیگر مسئولان مرتبط برتر که در کیفی‌سازی حلقه‌های معرفتی نقش مهمی را ایفا کرده‌اند با حضور جمعی از مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تقدیر می‌شوند.


ارسال نظرات