امام جمعه آشتیان:

عربستان سعودی پیاده نظام آمریکا و اسرائیل در منطقه است

شاهد شکست ائتلاف عربستان و تسلط انصارالله بر یمن خواهیم بود زیرا عربستان سعودی پیاده نظام آمریکا و اسرائیل در منطقه است.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۳۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آشتیان بااشاره به فرارسیدن سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس اظهار داشت‏: سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس و شکست مفتضحانه آنان یک امداد غیبی آشکار است و انسان را به یاد حمله فیل سواران به کعبه ‏می‌اندازد که چگونه با پرندگان کوچک نابود شدند و در واقع مهمترین درسی که می‌گیریم آن است که در صورت ایمان و توکل و استقامت دشمنان ‏نابود می‌شوند.‏

وی بااشاره به اجرای طرح نظام سلامت و شعار بهداشتی سال افزود: امروز مهمترین شرط سلامتی توجه به تغذیه سالم است و رمز موفقیت طرح ‏نظام سلامت آن است که وزیر بهداشت دنبال سیاسی کاری نیست چراکه هرکجا مسئولان دنبال سیاسی کاری بودند موفق نبودند.

حجت الاسلام نیشابوری تصریح کرد: خانواده در ‏صورت استفاده از غذاهای مفید و برنامه غذایی صحیح، سلامتی خود و خانواده را تضمین کرده‌اند چراکه باید 3عنصر سفید یعنی قند و شکر و نمک را از زندگی خود دور کرد ‏تا سالم ماند.

امام جمعه آشتیان بااشاره به حملات عربستان سعودی و جنایات آل سعود در یمن گفت: حمله عربستان به یمن قابل پیش بینی بود که شکست خواهد خورد و هر چه پیش رود شکست آن آشکارتر می ‏شود. با توجه به زندگی یمنی ها ، آنها چیزی را از دست نداده اند و بمباران نفعی برای عربستان نداشته است.

وی افزود: انصارالله مانند حزب الله ‏عمل می‌کنند و از 21 استان یمن 19 استان در اختیار انصارالله است که براین اساس انصارالله این توانمندی را دارد که وارد خاک عربستان شود. ‏

حجت الاسلام نیشابوری بااشاره به انجام دور جدید مذاکرات هسته ای گفت: مقام معظم رهبری در یک سال گذشته در کنار حمایت تیم مذاکره کننده بر حفظ حقوق ملت ایران ‏و رعایت دقیق خط قرمزها تاکید داشتند چراکه خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران در چند مورد احصا می شود.

وی افزود: حرکت علمی هسته ای به هیچ وجه نباید متوقف یا حتی کند شود، مذاکره کنندگان ایران باید برای ادامه تحقیق و توسعه و پیشرفت ‏هسته ای پافشاری کنند وکسی حق معامله بر روی دستاوردهای هسته ای را ندارد.

امام جمعه آشتیان تصریح کرد: از دیگر موارد مورد توجه اینست که مذاکرکنندگان کشورمان نباید هیچ حرف زوری را ‏از طرف مقابل قبول کنند و از سویی حفظ تشکیلاتی مانند فردو که دشمن قادر به تخریب آن نیست و برای غیر قابل دسترسی است.

ارسال نظرات