خبرهای داغ:
استاندار قم :

خانواده شهدا ادامه دهنده راه شهدا هستند

استاندار قم گفت: خانواده معظم شهدا با فداکاری وایثار وبردباری ادامه دهنده راه شهدا و اسوه والگوی جامعه هستند.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۶۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش دردیدار با سه خانواده معظم شهیدان محمد حسین وعلی لطفی زاده، محمد رضا و حسن ماشاء الهی و حسین، حسن و اسماعیل سلیمانیان افزود: خانواده های شهدا بعد از شهدا نیز در مسیر شهدا حرکت کردند و مایه عزت وا فتخار و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی ادامه داد: ملت ایران مدیون همین صبر واستقامت و ایثار است دیدار با این عزیزان مایه دلگرمی مسوولان و رشد انگیزه در راستای خددمت رسانی است.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که بهترین مروجان آن همان نسل ایثار هستند و خانواده های معظم شهدا موجب عقب نشینی دشمنان است فرهنگی که دشمن از آن هراس دارد فرهنگ عزت آفرین که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در طول دوران تهدیدها وتحریم ها ملت ما را بیش از 30دهه در برابر تمام نقشه های دشمنان پیروز ساخته است.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: شناخت و ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه با دیدار با خانواده شهدا تحقق می یابد.

سردار سید جواد هاشمی افزود: شهدا در دامان پاک مادران و تحت تربیت والدین متدین و مدافع ارزشها وانقلاب و ولایت بزرگ شدند، خانواده هایی که با فرهنگ عاشورایی عجین بودند و فرزندانشان را نیز از کودکی با این فرهنگ آشنا کردند.

وی تاکید کرد: شهدا خالصانه و تنها برای رضای خداوند متعال ، گوش به فرمان ولایت راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و راه شهادت را برگزیدند دراین مسیر جانانه از آرمانهای انقلاب اسلامی تا پای جان دفاع کردند.

وی اضافه کرد: با شناسایی و اجرای سبک زندگی شهدا می توانیم در مسیر شهدا که همان مسیر تعالی و پیشرفت و عزت است حرکت کنیم.



ارسال نظرات