خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه های استان قم:

انتشار فکت شیت ایرانی یک مطالبه عمومی است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه های استان قم گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب باید تمامی حواسمان به زیرکی و سیاست بازی دشمن باشد، چرا که نمیتوان به آنها اعتماد کرد و تجربه نیز نشان داده است که هر موقع لازم شده است از خود بد عهدی و بد قولی نشان داده اند.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۹۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن نورعلیشاهی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه های استان قم در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی انتشار فکت شیت ایرانی را یک مطالبه عمومی دانست که باید از سوی مسئولین، هرچه سریع تر انجام گیرد.

وی ابراز کرد: پس از گذشت تقریبا دو هفته از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر در میان گذاشتن جزئیات مذاکرات، شاهد این هستیم که هنوز تیم مذاکره کننده هسته ای علیرغم فعالیت های رسانه ای و برگزاری جلسات دانشگاهی در برطرف کردن ابهامات خیلی خوب ظاهر نشده اند و نسبت به انتقادهایی که به بیانیه لوزان از سوی منتقدین و دلسوزان نظام صور گرفته است، پاسخ قانع کننده و مناسبی ارائه نداده اند و در این خصوص فقط به بیان کلیات بسنده می شود .

نورعلیشاهی با اشاره به اینکه برخی بیان جزئیات بیشتر را مضر ادامه مذاکرات می دانند افزود: انتشار این جزئیات با وجود انتشار جزئیات غیر واقع توسط آمریکایی ها نه تنها مضر نیست بلکه لازم و ضروری هم می باشد و لذا آنچه امروز در این شرایط لازم به نظر میرسد، انتشار جزیئات و به عبارتی گزاره برگ ایرانی است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه های استان قم ادامه داد: اگر چه رد و تکذیب محتویات فکت شیت آمریکایی به صورت کاملاً رسمی از سوی دستگاه سیاست خارجه لازم و ضروری است، اما عدم انتشار فکت شیت و حقایق مذاکرات منجر به باقی ماندن ابهامات و گمانه هایی در خصوص مذاکرات و توافقاتی خواهد بود که شاید تیم مذاکره کننده مردم را نسبت به جزئیات آن محرم نداسته و از بیان حقایق خودداری میکنند.

وی اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب باید تمامی حواسمان به زیرکی و سیاست بازی دشمن باشد، چرا که نمیتوان به آنها اعتماد کرد و تجربه نیز نشان داده است که هر موقع لازم شده است از خود بد عهدی و بد قولی نشان داده اند.

نورعلیشاهی در پایان گفت: باید در برخورد با آنها زیرک باشیم و جلوی هرگونه سوءاستفاده و تفسیر نادرست از بیانیه را از آنان بگیرم و انشاءالله با شفاف سازی و تأمل و تعمق بیشتر در خصوص نحوه ادامه مذاکرات باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی بشویم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی



ارسال نظرات