فرمانده سپاه اراک:

همایش بزرگ کارگران بسیجی در شهرستان اراک برگزار می‌شود

همایش بزرگ بسیجیان کارگری روز نهم اردیبهشت ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در استانداری مرکزی توسط بسیج کارگری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۲۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
محمدرضا رضائی با اشاره به ایام هفته کارگر و لزوم تقدیر از این قشر زحمت‌کش، اظهار داشت: کارگران نیروی مولد و محرک جامعه برای پیشرفت هستند و به همین سبب  بایستی به بهترین شکل ممکن از این قشر تجلیل و تقدیر شود.

وی با اشاره به نیازهای جامعه کارگری در استان مرکزی افزود: قشر کارگر در هر شرایطی خدمت‌گزار جامعه است ولی باید با تامین نیازهای این قشر برای رسیدن جامعه به توسعه و پیشرفت از کارگران حمایت کرد.

فرمانده سپاه اراک تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته انقلاب‌اسلامی آن است که متعلق به قشر و حزب خاصی نیست بلکه به همه اقشار از طبقه کارگر تا طبقه مرفه جامعه تعلق دارد و نمونه بارز آن شهداء هستند.

رضائی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در لایه‌های پنهان اجتماعی و با همت قشرهای متفاوت اجتماعی شکل گرفته گفت: کارگران نیز سهم قابل تقدیری در پیروزی انقلاب داشتند و ما بعداز پیروزی‌انقلاب شاهد توطئه‌های دشمنان هستیم آنها می‌خواهند قشر کارگر را مقابل انقلاب قرار دهند اما کارگران با آگاهی و هوشیاری در مقابل دشمنان ایستادند.

وی افزود: قشر کارگر ستون فقرات جامعه است و اگر این قشر در جامعه خوب عمل نکند جامعه فلج می‌شود و باید امید، رفاه و امنیت شغلی بیشتر در مسیر توسعه برای کارگران فراهم شود چراکه نقش موثری که کارگران در تولید و صنعت دارند غیر قابل انکار است و توجه به این قشر زحمتکش سبب می‌شود کارگران در واحدهای تولیدی با انگیزه‌ای مضاعف تلاش کنند.

فرمانده سپاه اراک خاطرنشان کرد: در اسلام و فرهنگ دینی ما، کار دارای ارزش ذاتی است و لازمه پیشرفت اقتصادی جامعه، اهتمام به کار و کارگر و تکریم آن است.

رضایی با اشاره به برنامه‌های اجرائی هفته بسیج کارگری در اراک گفت: هم‌زمان با آغاز هفته بسیج کارگری دربخش‌ها و حوزه‌های مختلف فضاسازی با تصب تصاویر مقدس شهدا و دیگر آذین بندی‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور کارگری به مناطق غرب کشور، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال کارگری، مسابقات تیراندازی داخل سالن کارگری از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه اراک تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه اراک، برگزاری همایش حلقات صالحان، جشن بزرگ میلاد حضرت امیر(ع) و مسابقات فرهنگی جانبی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در نظر گرفته شده است.

 رضائی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ بسیجیان کارگری روز نهم اردیبهشت ماه ساعت 9.30 صبح در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری مرکزی توسط بسیج کارگری برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعی از بسیجیان کارگری اراک دهم اردیبهشت‌ماه برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم می‌شوند.

ارسال نظرات