خبرهای داغ:
معاون برنامه، بودجه و مالی سازمان بسیج مستضعفین:

برنامه بسیج، زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) است

معاون برنامه، بودجه و مالی سازمان بسیج مستضعفین، برنامه بسیج را زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) دانست و افزود: شجره طیبه صالحین از اهداف اصلی سازمان بسیج است و هرکس عضو این حلقه ها نباشد، عضو شبکه بزرگ بسیج نیست.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۸۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار عبدالحسین بریمانی در همایش توجیهی برنامه های سال 94 سازمان بسیج مستضعفین که صبح الی ظهر امروز در سالن شهید اخلاقی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: تفاوت کشورها و پیشرفت های آنان در سطح خرد و کلان، به برنامه ریزی برای اجرای برنامه ها بر می گردد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگاه بودجه ای، فرسودگی آورده و نشاط را می گیرد، افزود: نگاه بودجه ای مانع جهش های متعالی می شود.

معاون برنامه، بودجه و مالی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اگر افراد شایسته در جای بایسته قرار بگیرند، حداکثر خروجی را خواهیم داشت، ابراز کرد: سبک های نظارت نوعی برنامه ریزی است، چرا که هرجا که اختیار هست برنامه ریزی هم معنا پیدا می کند.

وی انتخاب اولویت ها و ارتقاء کارائی را دو عنصر کلیدی برنامه ریزی دانست و بیان کرد: باید ببینیم که چگونه می توانیم با کمترین منبع، بیشترین بازدهی و ارتقاء کارائی را داشته باشیم.

سردار بریمانی در ادامه با بیان اینکه دشمنان سعی دارند با تهدید ها و تحریم ها ما را شکست بدهند، خاطرنشان کرد: دشمنان این را بدانند که این مردم شهید پرور و ولایت مدار، با روحیه بسیجی هشت سال در مقابل کفر ایستادند و بیش از 3 دهه در پاسداری از اسلام و انقلاب ایستادند، ولی ذلت را نمی پذیرند.

وی برنامه بسیج را زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) دانست و افزود: شجره طیبه صالحین از اهداف اصلی سازمان بسیج است و هرکس عضو این حلقه ها نباشد، عضو شبکه بزرگ بسیج نیست.

معاون برنامه، بودجه و مالی سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: شجره طیبه صالحین در تربیت اخلاقی و اعتقادی متربیان بسیار موثر و مفید است.

 


ارسال نظرات