خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم:

رزمایش الی بیت المقدس پیام روشنی برای جوانان آن سوی مرزها داشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: رزمایش گردان های الی بیت المقدس بسیج، پیامی فراتر از مرزهای ملی هم برای دشمنان اسلام و هم برای جوانان کشورهای تحت ستم دشمنان داشت.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۳۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

محمد علی مختاران در حاشیه رزمایش گردان های الی بیت المقدس به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: در این رزمایش بیش از 90 درصد بسیجیان عضو گردان ها حضور یافته بودند.

وی افزود: این حضور بالا، نقطه اوج بصیرت و اطاعت پذیری جوانان و نوجوانان بسیجی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی حضور در تمام عرصه ها و صحنه های مورد نیاز نظام اسلامی را نشان می دهد.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: علیرغم تبلیغات یکپارچه رسانه ای و جنگ نرم دشمنان اسلام، از جمله آمریکای جهانخوار، آل سعود و رژیم صهیونیستی و ادناب آنها همچون داعش، رزمایش های سلسله وار الی بیت المقدس در سرتاسر کشور امید دشمنان را به یاس و ناامیدی نبدیل کرد و آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

وی با بیان این نکته که نسل جدید با حضور در رزمایش نشان داد که با فرهنگ دفاع مقدس هیچ احساس بیگانگی نمی کند، افزود: پیام صریح رزمایش الی بیت المقدس این بود که جوانان و نوجوانان کشورهای اسلامی تحت ستم داعش و سایر گروه های تکفیری، با درایت، حفظ آمادگی، تلاش و مجاهدت و صبر و استقامت در کنار نیروهای مسلح، تحت رهبری رهبر کشور خود و در برد بلندتر با درک پیام عمیق و رهنمودهای سازنده رهبری معظم نظام جمهوری اسلامی ایران، وارد عرصه شوند و ریشه ننگین دشمنان اسلام را بخشکانند.


ارسال نظرات