خبرهای داغ:
سعید جلیلی:

نگرانی دشمن از غنی سازی جوانان است نه سوخت هسته‎ای/ اقتصاد تنها خاکریز آمریکایی‎هاست

سعید جلیلی در همایش ولایت و بصیرت و در جمع مردم ولایت‎مدار شهرستان گرگان اظهار کرد: دشمن در مسیر انقلاب اسلامی هر آن چه در توان داشته به کار بسته است و تنها راه حل خود را فشار تحریمات اقتصادی می‎داند.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۹۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سعید جلیلی در همایش ولایت و بصیرت و در جمع مردم ولایت‎مدار شهرستان گرگان اظهار کرد: دشمن در مسیر انقلاب اسلامی هر آن چه در توان داشته به کار بسته است و تنها راه حل خود را فشار تحریمات اقتصادی می‎داند.
وی تصریح کرد: آمریکایی‎ها جز تحریم‎های اقتصادی خاکریز دیگری ندارند و بر این اساس است که در هر شرایطی به دنبال آن هستند که تحریمات باقی بماند.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: تکیه بر قدرت داخای و استعداد‎های جوانان ما قطعا در داخل کشور می‎تواند تحول ایجاد کند و اگر دشمن در سنگر اقتصادی خود شکست بخورد دیگر چیزی برای ارائه در برابر جمهوری اسلامی ایران ندارد و لذا مقام معظم رهبری می‎فرماید »امروز ما در یک پیچ تاریخی و در موقعیت خیبر هستیم».
جلیلی ابراز داشت: دشمن به دنبال این است  هزینه‎های ما را برای مبارزه زیاد کند و فرصت‎ها را به شکل تهدید برای ما نمایش دهد و نقطه مقابل دشمن این است که مردم باید نقاط قوت خود را بشناسند و بر آن مقاومت کنند و به این گونه می‎شود که خرمشهر را آزاد می‎کنیم و فردا جنوب لبنان و غزه را از اسارت در می‎آوریم.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تردید در مباررزه در بین ملت ایران است، گفت: مقام معظم رهبری در سال گذشته به مسئولان  تاکید داشتند که « مراقب باشید که دچار اشتباه محاسباتی نشوید» چرا که ویژگی جمهوری اسلامی ایران این است که محاسبات دشمن را بهم زده است.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی اذعان کرد:  نگرانی دشمن از ایران تنها به غنی سازی سوخت 20 درصد و چند دستگاه سانتریفیوژ نیست بلکه نگرانی دشمن از غنی سازی جوانانی است که چنین علمی را در کشور نهادینه می‎کنند و بر این اساس است که 170 شبکه ماهوراه‎ای را برای مانع چنین جوانانی بر علیه جمهوری اسلامی بکار گرفته است.
انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها