خبرهای داغ:
سردار نقدی:

بسیجیان فعال باید حداقل سالی یکبار در گروه‌های جهادی شرکت کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه توجه به کارگاه‌های کوچک راهکاری برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است گفت: بسیجیان فعال باید حداقل سالی یکبار در گروه‌های جهادی شرکت کنند.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۴۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی پیش از ظهر چهارشنبه، 16 اردیبهشت ماه در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی که در اردوگاه ولایت قم برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی باید با توجه به شرایط جامعه اسلامی برنامه‌های خود را اجرایی کنند مطرح کرد: بسیجیان فعال باید حداقل سالی یکبار در گروه‌های جهادی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید در تبعیت از رهبری نسبت به دیگر اقشار جامعه اسلامی پیشرو باشند مطرح کرد: بسیجیان باید با استفاده از ظرفیت‌های محدود تولیدهای گسترده داشته باشند تا بتوانند چرخه اقتصادی جامعه اسلامی را به حرکت درآورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از دستاوردهای سازمان بسیج سازندگی در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی گفت: هر منطقه جغرافیایی کشور ظرفیت‌های خاصی دارد و بسیجیان باید با تکیه بر این ظرفیت‌ها برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی ایجاد واحدهای صنعتی کوچک را یکی از فعالیت‌های بسیج در سال جاری دانست و عنوان کرد: برخی واحدهای صنعتی با هزینه‌های سنگینی فعالیت می‌کنند که بازده‌های کمی دارد در صورتی که با استفاده از هزینه‌های کم می‌توان آن بازده را در کارگاه‌های کوچک داشته باشیم.

نقدی توجه به کارگاه‌های کوچک را راهکاری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و ابراز کرد: واحدهای روستایی که در بخش تامین امنیت غذایی نقش موثری دارند باید مورد توجه قرار گیرند زیرا این واحدها با تکیه بر ظرفیت‌های کوچک حرکت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند.



ارسال نظرات