خبرهای داغ:
همگام با تکریم معلمان/14

تعلیم و تربیت باید مطابق گفتمان پیشرفت و نیازهای جامعه باشد

فرمانده سپاه قاینات با بیان اینکه رسیدن به سجایای اخلاقی و انسانی مرهون مجموعه اقدامات تعلیم و تربیتی است گفت: اقداماتی در جامعه موثر خواهد بود که با گفتمان های پیشرفت و نیازهای جامعه متناسب باشد.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۵۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمیدرضا برات زاده در نشست بصیرتی سیاسی که به مناسبت هفته معلم در اردوگاه شهید کاوه برگزار شد، با تاکید براینکه باید حرمت معلمین را در همه زمینه ها نگاه داشت گفت: مقام شامخ معلم و شغل این نهاد که شغل انبیا است برکسی پوشیده نیست و همواره تکریمشان بر همه واجب است.

 وی ادامه داد: هر سال یک هفته را بصورت ویژه مقام معلمان را گرامی می داریم و بی شک هرچه انجام دهیم قادر نخواهیم بود ذره ای از محبت های آنان راجبران کنیم.

فرمانده سپاه قاین افزود: باید حرمت معلمان در همه حال نگه داشته شود چراکه دانش و فرهنگ و جایگاه افرادی که به مقامی رسیده اند را مرهون فداکاری همین افراد هستیم پس باید انصاف را برای کسی که نقش های معلم، پرستار، مشاور و مادری را دارند، رعایت کنیم.

برات زاده خاطرنشان کرد: رسیدن به سجایای اخلاقی و انسانی مرهون مجموعه اقدامات تعلیم و تربیتی است که همزمان با توسعه دانش مهارت و اخلاق زندگی بهتر و رفاه بیشتر جامعه را فراهم می کند.

وی تاکید کرد: اقداماتی در جامعه موثر خواهد بود که با گفتمان های پیشرفت و نیازهای جامعه متناسب باشد لذا از مهم ترین و ضروری ترین کارها ارتقای منزلت اجتماعی معلمان و فراهم ساختن زمینه زندگی متناسب با شان آنها است و بر همین اساس جلوه های معلمی همچون اشعه نوری مسیر زندگی انسان را روشن می کند.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور فرماندهان بسیج دانش آموزی، بسیج قاینات و خضری دشت بیاض، دانش آموزان و مربیان برگزار شد؛ از 50 معلم دبیرستان فاطمه الزهرا و سمیه این شهرستان قدردانی و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها