خبرهای داغ:
مسئول دانشجویی روایت سیره شهدای قم:

دفاع مقدس تنها در یادواره شهدا خلاصه نمی‎شود

مسئول دانشجویی روایت سیره شهدای قم گفت: بزرگی هشت سال دفاع مقدس را نمی‎توان تنها با در برگزاری یادواره شهدا خلاصه کرد.
کد خبر: ۸۵۱۶۸۹۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج  از گرگان، حجت السلام جواد سلیمانی ظهر امروز در یادواره 109 شهید فرهنگی و 521 شهید دانش آموز استان گلستان که در دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در قرب الهی به مقامی وصف نشدنی رسیدند و این مقام به گونه‎ای نیست که بتوانیم در مورد آن سخن بگوییم.
وی با بیان اینکه  حرف زدن از شهدا مقام شهیدان را پایین می‎آورد، گفت: شهدای ما حقایق جنگ را می‎دانستند و برای مبارزه با دشمن وحشی وارد جنگ شدند.
مسئول دانشجویی روایت سیره شهدای قم ادامه داد: جایگاه شهدا را از توصیف ممقام معظم رهبری در خصوص شهید محمود کاوه که می‎فرماید« زمانی شهید کاوه شاگرد ما بود و امروز استاد ما شده است» می‎توان درک کرد.
سلیمانی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس روح عجیبی دارد، گفت: دفاع مقدس از دو روح متفاوت یکی سختی و مشکلات و غم فراوان و دیگری زیبایی فداکاری و ایثار رزمندگان برخوردار است.
 وی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب را باید با روحیه هشت سال دفاع مقدس آشنا کرد، افزود: تا قبل از هشت سال دفاع مقدس جنگ‎ها در سراسر دنیا در دو قطب غرب و شرق  اتفاق می‎افتاد و هیچگاه این دو قدرت در کنار هم بر علیه کشوری متحد نشدند.
مسئول دانشجویی روایت سیره شهدای قم خاطر‎نشان کرد: بزرگی هشت سال دفاع مقدس را نمی‎توان تنها با در برگزاری یادواره شهدا خلاصه کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها