خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی فرماندهان عرصه دفاع در برابر جنگ نرم دشمن هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه وظیفه دفاع از ارزشها بر دوش همه آحاد جامعه است و این وظیفه برای همه یکسان نیست، گفت: این نبرد به فرماندهی نیاز دارد و فرماندهان عرصه دفاع، مقابله و مبارزه با جنگ نرم دشمن مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی هستند.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۲۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای راه حق و فضیلت بویژه استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم و عقیدتی سیاسی اظهار داشت: بزرگترین سرمایه هر کشور و نهاد و سازمان را نیروی انسانی آن مجموعه است و در ابعاد گوناگون انسان والاترین مشخصه انسانی در بعد اعتقادی و معنوی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: مشخصه بالا بردن معنویت و اعتقاد در بسیج و سپاه از نمود بیشتری برخوردار است چرا که سپاه مولد انقلاب اسلامی است و همین سپاه به فرموده امام خمینی(ره)" اگر سپاه نبود کشور نبود" محافظ انقلاب و دستاورد های آن می باشد.

وی مهمترین و بارزترین مشخصه بسیج و سپاه را بعد اعتقادی آن دانست و افزود: بدون شک اساتید، مربیان و هادیان مهمترین نقش را در پیدایش، حفظ و ارتقای این مشخصه بر عهده دارند و عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عنوان متولی این مسئولیت خطیر همواره از راههای گوناگون نسبت به پشتیبانی فکری و معنوی از اساتید و مربیان اهتمام ویژه داشته و دارد.

اکبرپور با بیان اینکه با تهاجم های گوناگون امروزدشمن علیه انقلاب، و اعتقادات دینی مربیان و هادیان با تلاش و تحقیق خود به این پشتیبانی ها اکتفا نکرده و با مسلح شدن به معارف الهی و به روز شدن خود پاسخگوی تشنگان معارف الهی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیرجند متذکرشد: در عصری کهشبکه های گوناگون و سایت های مختلف باور ها و اعتقادات جوانان ما را مورد هجمه و بمباران بی صدای خود قرار می دهند وظیفه مربیان و هادیان بیش از پیش حساس تر می شود و مسئولیت دفاع از مرزهای اعتقادی و اخلاقی نوجوانان و جوانان روز به روز بر عهده مربیان علم و معرفت و بصیرت است.

وی با بیان اینکه وظیفه دفاع از ارزشها بر دوش همه آحاد جامعه است و این وظیفه برای همه یکسان نیست، تاکید کرد: این نبرد به فرماندهی نیاز دارد و فرماندهان عرصه دفاع و مقابله و مبارزه با جنگ نرم دشمن مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی هستند.

اکبرپور به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در این ناحیه اشاره و عنوان کرد: تجلیل از مربیان، هادیان برتر، برگزاری نشستهای عقیدتی و سیاسی در حوزه ها و پایگاههای مقاومت، جلسه گرامی داشت استاد مطهری با حضور کارکنان و بسیجیان، فراخوان مقاله ویژه شعار سال، مسابقه کتاب خوانی سیری در نهج البلاغه ویژه برادران و مسئله حجاب ویژه خواهران از تالیفات استاد شهید مطهری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیرجند گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در سطح ناحیه و حوزه های مقاومت، دیدار با خانوادهای شهدا، ایثارگران، مربیان، هادیان و معلمان شهید، اعزام سخنران به حوزه ها و پایگاه های مقاومت و برگزاری کوهپیمایی خانوادگی از دیگر برنامه های این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها