خبرهای داغ:
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه صورت گرفت

برگزاری مراسم کوهپیمایی خانوادگی کارکنان ناحیه سپاه بشرویه

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی،کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی کارکنان ناحیه سپاه بشرویه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۳۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی مراسم کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی در روستای هوگند و در جوار امام زاده محمد بن اصغر با حضور کارکنان و جمعی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج تا محل امامزاده برگزار گردید.

فرحبخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان از حضور پاسداران و بسیجیان در این برنامه زیارتی و تفریحی تشکر و از زحمات عقیدتی سیاسی ناحیه در برگزاری مراسمات مختلف در طول هفته عقیدتی سیاسی تقدیر نمود.

وی با گرامیداشت ماه مبارک و پرخیر وبرکت رجب اظهار امیدواری کرد همه ما بتوانیم از برکات این ماه به خوبی استفاده نماییم.

حجت الاسلام بهشتی فر از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج، هفته معلم و عقیدتی سیاسی را گرامی داشت و بر لزوم داشتن عقیده ای درست، محکم و اسلامی تاکید کرد.

وی وظیفه عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه را به دلیل تقویت فکری و دینی بسیجیان بسیار مهم برشمرد.

بهشتی فر با اشاره به اینکه تمامی پیامبران و امامان معصوم با وجود سختی ها، مشکلات و دشمنی هایی که در راه تبلیغ دین برایشان وجود داشت هیچ وقت ناامید نشدند و با توکل به خدا وظیفه خطیر و مهم خود را به خوبی انجام دادند چرا که عقیده ای محکم و اراده ای استوار داشتند.

وی افزود: روش وسیره امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را هم همان راه و روش انبیاء است که در راه استقرار و ادامه حکومت اسلامی تلاش و کوشش می نمایند و در این مسیر اندیشمندان بزرگی همچون شهید مطهری نیز نقش بسزایی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها