خبرهای داغ:

همایش پیاده‌روی ۶۰ هزار نفری در کرمانشاه برگزار می‌شود

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه گفت: همایش پیاده‌روی ۶۰ هزار نفری خانوادگی به مناسبت عید مبعث رسول گرامی اسلام(ص)بیست و پنجم اردیبهشت ماه امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۲۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فریده آقایی اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ساعت هشت صبح روز جمعه بیست و پنجم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از 60 هزار نفر و با همکاری فرمانداری، شهرداری، سازمان ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

نائب رئیس هیئت همگانی استان کرمانشاه مسیر پیاده‌روی را از پارک شاهد به سمت پارک شرقی طاقبستان عنوان کرد و افزود: در پایان همایش جوایز نفیسی از جمله دوچرخه‌ با حمایت موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج و بانک قرض‌الحسنه رسالت و نیز کارخانه جهان فولاد غرب به برندگان اهدا می‌شود.

آقایی از برگزاری مسابقات دو و میدانی عمومی به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد و گفت: این مسابقات در بخش آقایان بیست و ششم اردیبهشت ماه امسال از مسیر پل ولایت به سمت پارک شرقی برگزار می‌شود.

وی  افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی دیگری نیز به همت شهرداری منطقه پنج، یکم خرداد ماه امسال از مسیر انتهای مسکن به سمت پارک شرقی برگزار و در پایان به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

آقایی حضور مسئولان ارشد استان در مراسم قرعه‌کشی برندگان همایش پیاده‌روی خانوادگی 60 هزار نفری را زینت‌بخش مراسم‌های جشن مبعث پیامبر(ص) دانست و گفت: پس از پایان همایش برنامه‌های متنوعی به مناسبت جشن مبعث پیامبر اجرا می‌شود
ارسال نظرات