خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

مهمترین پیام و وظیفه شهدا دفاع از ولایت بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: مهمترین پیام شهدا به عموم مردم دفاع از ولایت و ولایت مداری بود.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۳۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین ارمغان در نشست بصیرتی و سبک زندگی اسلامی در جمع بسیجیان خواهر حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین(س) که در مصلی نماز جمعه شهرستان زیرکوه برگزارشد، اظهارداشت:حضرت زینب کبری(س) الگو برای همه آحاد مردم ومخصوصآ بسیجیان خواهر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه از حضرت زینب(س) به عنوان یک مربی و مدرس قرآن و نمونه کامل یک همسر و مادر فداکار یاد کرد و افزود: ایشان در امر شوهرداری و تربیت فرزندان الگو بگیرند که امروزه وظیفه هر بسیجی الگوگیری از سیره زندگی ایشان است.

وی افزود: حضرت زینب(سلام الله علیها) سه وظیفه مهم در واقعه عاشورا بر عهده داشتند، ولایت مداری، دفاع از حجت خدا و رساندن پیام شهدا به عموم مردم که امروز بسیجیان خواهر نیز باید اینگونه باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه یاد آور شد: بیش از هشتاد درصد پیام شهداء دفاع از ولایت و ولایتمداری بود و وظیفه سنگین بسیجیان مخصوصا در سال جاری که افزایش بصیرت نسبت به همه موضوعات مهم داخل و خارج از کشور بر عهده شما بسیجیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها