خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

صدور حکم اعدام آیت‌الله نمر نشان‌گر حاکمیت اندیشه وهابی بر آل‌سعود است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حمله به یمن و صدور حکم اعدام آیت الله نمر نشان‌گر حاکمیت اندیشه وهابی بر آل‌سعود است.
کد خبر: ۸۵۱۸۵۵۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام ‌و ‌المسلمین دکتر عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌و‌گو باخبرنگاران، با اشاره به خبر رسانه‌های سعودی مبنی بر قصد رژیم آل سعود بر اعدام آیت‌الله نمر از علمای برجسته شیعه عربستان اظهار داشت: اقدام صدور حکم اعدام آیت الله نمر تیر خلاصی به حکومت آل‌سعود است و نشان دهنده جنایات این دولت ظالم است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حکومت آل سعود با هرگونه بیداری و تفکر آزاد اندیشی مخالفت می‌کند، افزود: حمله به یمن و صدور حکم اعدام آیت الله نمر نشان‌گر حاکمیت اندیشه وهابی بر آل‌سعود است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اهداف حکومت آل‌سعود از صدور حکم اعدام آیت‌الله نمر، بیان کرد: حکومت آل‌سعود تلاش می‌کند با اجرای این حکم حرکت شیعی را متوقف کند اما آن‌ها این موضوع را بدانند که شهادت تحرک آفرین است و آل‌سعود با این گونه اقدامات سبب بیداری و حرکت انقلابی ملت‌های مسلمان می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مسلمانان وظیفه دارند که به حمایت از اقدامات انقلابی و جهادی دولت‌های مبارز اسلامی بپردازند، متذکر شد: مسلمانان باید توجه داشته باشند تا توسط دشمنان بازی نخورند چون وحدت امروز مهم‌ترین نیاز جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: کشورهای اسلامی با محکوم کردن جنایات آل‌سعود جلوی این حکم را بگیرند و نگذارند دولت جنایتکار سعودی دست به این اقدام جاهلانه بزند چون هیچ دادگاهی در رابطه با اقدامات آیت الله نمر چنین حکمی را صادر نمی‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: دولت آل‌سعود به دنبال بهانه‌ای است تا جنگ در یمن را متوقف کند که صدور حکم اعدام آیت‌الله نمر در همین راستا انجام شده و به این وسیله می‌خواهند با قتل عام این آتش بس را ایجاد کنند چون به دنبال رهایی از این جنگ و گرفتاری که برایشان ایجاد شده است.



ارسال نظرات