خبرهای داغ:

آسمان شهرستان مرزی قصرشیرین از اواخر وقت امروز غبارآلود می شود

رییس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: پیش بینی می شود آسمان این شهرستان مرزی از اواخر وقت امروز (یکشنبه) تا روز چهارشنبه به طور نسبی در برخی ساعات غبارآلود شود.
کد خبر: ۸۵۱۹۵۶۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حیدر چوپانی افزود: براساس آخرین نقشه های هواشناسی از امروز تا روز چهارشنبه شاهد افزایش نسبی دمای هوا در بعضی ساعات وزش باد و نیز احتمال غبار موقت در منطقه مرزی قصرشیرین خواهیم بود.

وی اظهار کرد: هم اکنون دمای هوای شهرستان قصرشیرین در این ساعت 33 درجه سلسیوس بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در این ساعت دو درجه افزایش یافته است.

وی اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون آسمان قصرشیرین در مجموع 20 روز درگیر پدیده گرد و خاک بود که بیشترین با 11 روز مربوط به ماه اردیبهشت است.

گرد و غبار موجود در هوای منطقه به ویژه نواحی مرزی کشور نتیجه وزش باد شدید در بیابان های عراق است که پس از مدتی وارد آسمان شهرهای مرزی شده و موجب آلودگی هوای این مناطق و دیگر شهرهای کشور شده است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد که در چند سال اخیر برخی از روزهای سال را درگیر گرد و غبار و آلودگی هوا ناشی از پدیده ریزگردها بوده است.
ارسال نظرات