خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)؛

فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه شهید ابراهیمی قم گردهم آمدند

فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی با حضور فرمانده ناحیه امام حسین (ع) گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۵۲۰۰۰۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه هماهنگی برنامه های سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی سازمان بسیج با حضور فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی در سالن اجتماعات پایگاه مقاومت بسیج اباذر برگزار شد.

حسین در خشان نیا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط پایگاه ها و شبعات حوزه در سال 1393 ارائه نمود.

محمد علی مختاران محمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) نیز طی سخنانی در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در همه امور، اظهار کرد: بسیج برای آبادانی جامعه و پیشرفت کشور به سمت تعالی اهداف و برنامه های خود را اجرایی می سازد.

وی ضمن ابراز رضایت مندی از عملکرد حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهمی گفت: جذب حداکثری نیرو از اولیت های مهم سازمان بسیج در سال جدید است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم شجره طیبه صالحین را از دیگر برنامه های محوری بسیج در سال 94 دانست و اعلام کرد: یکی از حلقه های شجه طیبه صالحین پایگاه های بسیج خیابان باجک با ایجاد کارگاه تولید قارچ علاوه بر ایجاد اشتغال برای بسیجیان تداوم ارتباط تربیتی هم را به نحو احسن اجرایی نموده که این خود یک نوع خلاقیت است.

وی سبک زندگی اسلامی، تبیین ابعاد جریان فتنه و نفاق و ترویج گفتمان و مباحث علمی را نیز از دیگر مباحثی دانست که در سال 94 در حلقه های شجره طیبه صالحین مورد بحث قرار می گیرد و افزود: امروز ایران اسلامی در بعد جهانی از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

شایان ذکر است خاطره گویی حجت الاسلام میرزایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، بیان اهداف شجره طیبه صالحین توسط حجت الاسلام قتوانی سرمربی شجره طیبه صالحین حوزه شهید ابراهیمی نیز از دیگر برنامه هایی بود که در این جلسه برگزار شد.

در پایان جلسه هرکدام از فرماندهان پایگاه و شورای حوزه شبهات خود را مطرح کردند و پاسخ خود را از زبان فرمانده ناحیه دریافت نمودند.



ارسال نظرات