خبرهای داغ:
مسئول خبر داد؛

فعالیت هفت انجمن تخصصی و عضویت 1600نفر از هنرمندان قمی در بسیج هنرمندان قم

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان قم گفت: ۱۶۰۰ نفر از هنرمندان استان قم در بسیج هنرمندان عضو هستند که در عضویت‌های عادی، فعال و کادر از مجموعه بسیج هنرمندان در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۲۰۲۴۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود علامه روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های این سازمان در سال جدید اظهار داشت: با توجه به اهمیت تبیین گفتمان ولایت و شعار سال وهمچنین اهمیت آسیب‌شناسی دجال واره و اقتصاد مقاومتی و موضوعات هنری، جلسات حلقه‌های صالحین بسیج هنرمندان حول محور این موضوعات برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: برنامه‌ریزی هنری بسیج هنرمندان توسط شوراهای انجمن‌های های تخصصی انجام می‌شود، شوراهای انجمن‌های هفتگانه بسیج هنرمندان در زمینه فعالیت‌های خود در سال جدید برنامه‌ریزی می‌کند.

علامه روشن بیان کرد: بسیج هنرمندان دارای هفت انجمن تخصصی است که شامل انجمن شعر، انجمن فیلم، انجمن نمایش، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن خوشنویسی، انجمن موسیقی، انجمن عکس است که هرکدام در زمینه‌های خود در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین توسط بسیج هنرمندان عنوان کرد: بعضی از حلقه‌های ما هفته‌ای یک بار و یا دو هفته یک بار برگزار می‌کنیم که حلقه‌های الف و ب را داریم که برگزاری حلقه‌های صالحین بستگی به نوع آن دارد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به موضوعاتی که در حلقه‌های صالحین هنرمندان مطرح می‌شود تصریح کرد: موضوعات تربیتی، سیاسی و اجتماعی در کنار بحث‌های تخصصی بیان می‌شود و هنرمندان ما در بخش فیلم که در این حلقه‌ها شرکت می‌کنند مباحث راجع به فیلم را نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

علامه روشن با بیان اینکه ترویج گفتمان ولایت از اهداف بسیج هنرمندان است اظهار داشت: 1600 نفر از هنرمندان استان قم در بسیج هنرمندان عضو هستند که در عضویت‌های عادی و فعال و کادر از مجموعه بسیج هنرمندان در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند.



ارسال نظرات