خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین:

نظام آموزشی باید دانش آموزان را پرسشگر تربیت کند

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نظام آموزشی باید دانش آموزان را پرسشگر تربیت کند تا آنان بتوانند در دریافت مطالب آموزشی سهمیم باشند.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۱۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در اختتامیه جشنواره دانش آموزی دوره متوسطه خوارزمی اظهار کرد: خستگی در نظام آموزشی سبب می‌شود که دانش آموزان انگیزه لازم را برای فراگیری علم نداشته باشند در نتیجه با تنوع بخشی در این حیطه می‌توان این معضل را از بین برد.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک معلم شایسته افزود: ضروری است معلم سر کلاس تفاوت های فردی دانش آموزان را شناسایی کندٰ به بیان دیگر امروزه دانش آموزان باید معلمین را در جهت گیری های آموزشی هدایت کنند تا دانش آموزان بتوانند در زمینه های علمی و عاطفی رشد پیدا کند.

این مسئول تصریح کرد: تنوع در روش تدریس سبب می شود که دانش آموزان باسواد و توانمند تربیت شوند به دلیل اینکه تنوع در تدریس دانش آموزان را از دلزدگی باز می دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد: نظام آموزشی باید دانش آموزان را پرسشگر تربیت کند تا آنان بتوانند در دریافت مطالب آموزشی سهمیم باشند چرا که در نظام آموزشی پویا نقش اصلی را دانش آموزان ایفا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار