خبرهای داغ:
مسئول راهیان نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) خبر داد؛

۳۲۰ هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس در کرمانشاه بازدید کردند

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری ۳۲۰ هزارنفر از مناطق عملیاتی استان بازدید داشته اند.
کد خبر: ۸۵۲۵۷۰۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از حضور پرشور مردم، نخبگان دانشگاه های مختلف و مسئولین کشوری در یادمانهای دفاع مقدس طی سال جاری و همزمان با مراسم بزرگداشت شهدای بازی دراز خبر داد.

 

وی افزود: در نوروز ۹۴ قریب به ۱۷۰ هزار نفر و از اردیبهشت ماه تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر از یادمانهای استان بازدید کرده اند و پس از ماه رمضان نیز با توجه به مراجعات و مکاتباتی که داشته ایم حضور مردم به اوج خود خواهد رسید.

 

یوسفی راد تصریح کرد: در اردیبهشت امسال شاهد حضور نخبگان دانشگاه شهید بهشتی، نخبگان استان لرستان و همچنین اتحادیه های اصناف تهران در یادمان های استان بودیم. از سوی دیگر به مناسبت هفته معلم نیز قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) حدود ۵۰۰ نفر از فرهنگیان و فرهیختگان استان کرمانشاه را به مناطق عملیانی اعزام کرد.

 

وی گفت: حضور این قشر در یادمان های دفاع مقدس و لمس واقعیتها موجب می شود با آموزش و ارائه اطلاعات خوب و درست، بتوانند به عنوان مبلغان و نشردهندگان فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان، رسالت سنگین در انتقال ارزشها را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند.

 

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) افزود: در ماه گذشته همچنین شاهد حضور ۲۰ مهمان خارجی در یادمانهای دفاع مقدس بودیم و بیشترین آمار بازدید مربوط به یادمان تنگه مرصاد است.

 

وی عنوان کرد: امسال از شرقی ترین نقطه کشور یعنی استان سیستان و بلوچستان هم ۱۵ دستگاه از زائرین در مناطق عملیاتی غرب کشور حضور پیدا کرده و مورد استقبال و بدرقه خادمین شهدا قرار گرفتند.

ارسال نظرات