خبرهای داغ:

چتر باز بسیج رسانه برای همه سلایق

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:دشمن از کشته های ما نیز سرباز می گیرد.
کد خبر: ۸۵۲۶۶۲۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه استان در مجتمع غدیر شهرکرد، با حضور معاون اجرایی و معاون سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و رئیس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان و اعضای شورای عالی بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

زین العابدین سیفی بعد از معرفی بعنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان، گفت: تسخیر افکار عمومی برای تغییر از اهداف رسانه های استکباری است.

وی، افزود: رسانه، ابزار اقتدار کشور است و سهم مهمی در منشأ ایجاد قدرت دارد.

سیفی، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تأکید کرد: جبهه رسانه ای باید در کشور تشکیل شود و این جبهه در خدمت توسعه کشور قرار گیرد.

وی، با انتقاد از مسئولینی که رسانه را وسیله ای برای تعریف و تمجید از خود می دانند، گفت: نقش رسانه در توسعه باید تبیین شود و زمینه استفاده از این ابزرا فراهم گردد.

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان، تصریح کرد: ترویج گفتمان ولایت از اهداف اصلی بسیج رسانه است و امروز اقتصاد مقاومتی از مصادیق این گفتمان به شمار می رود.

سیفی با اشاره به مؤلفه های 12گانه اقتصاد مقاومتی، افزود:در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی شش وظیفه برعهده دولت و شش وظیفه بر عهده مردم است که رسانه ها باید مطالبه گر وظایف دولت و نهادینه کردن وظایف مردم باشند.

وی، ادامه داد: نهادینه کردن کار و تلاش، اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی، مردمی کردن اقتصاد از دیگر نقش های مهم رسانه ها در این برهه از زمان است.

سیفی، تأکید کرد‌: علی رغم پرتیراژ بودن رسانه های بیگانه، از آنجایی که دنیای غرب حرف جدیدی برای گفتن ندارد، ما می توانیم با همین تعداد کم رسانه های خودمان جبهه رسانه ای ایجاد کنیم و در سطح جهان تأثیرگذار باشیم.

وی، در ادامه به رویکردهای بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: عدم وابستگی به حزب و جناح خاص از شاخصه های بسیج رسانه است و ماآمده ایم تا با تشکیل جبهه رسانه ای با تأکید بر نقاط مشترک در مقابل جنگ نرم دشمن، همصدا و همنوا و یکدل بایستیم.

سیفی، با بیان اینکه دشمن از کشته های ما هم سرباز می گیرد، گفت: تیترهای ما نباید مورد استقبال رسانه های بیگانه قرار بگیرد. اصولگرا و اصلاح طلب واقعی به راحتی می توانند کنار یکدیگر بنشینند و به فکر توسعه کشور باشند.

وی، افزود: در بسیج رسانه، مخالف ناامید کردن مردم هستیم. باید تسهیل کننده رابطه صمیمانه بین اصحاب رسانه باشیم و ضمن حمایت از آزادی بیان، از جامعه هدف حمایت کنیم.

این فعال رسانه ای، با تأکید بر لزوم انتقاد منصفانه، تصریح کرد: چتر بسیج رسانه محدود به جریان خاصی نیست و چتر این سازمان برای همه با سلایق مختلف باز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها