خبرهای داغ:
جانشین دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر گلستان عنوان کرد:

برگزاری 300 برنامه در هفته مبارزه با مواد مخدر در گلستان

جانشین دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر گلستان گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان 300 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نمادین تدوین شده است.
کد خبر: ۸۵۲۷۹۷۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مهدی طالبی در گفت گو با خبرنگاران استان گلستان با بیان اینکه سه شنبه 5 تیرماه  که مصادف با 26 ژوئن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نیز است، اظهار کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان 300 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نمادین تدوین شده است.

وی تصریح کرد: پیادهروی همگانی، نمایشگاههای پیشگیری در همه شهرستانها، امخاء مواد مخدر در استان گلستان، برگزاری همایشها، برگزاری جنگ شادی و برنامههای ورزشی مختلف در طول این هفته برگزار خواهد شد.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر گلستان ادامه داد: یک میلیون و 325 هزار در کشور با اعتیاد درگیرند که 10 درصد آنها بانوان هستند.

وی با بیان اینکه 58 درصد معتادان در کشور زیر 34 سال سن دارند، افزود: 53 درصد معتادان در کشور متاهل هستند با توجه به جمعیت و با احتساب میانگین دو فرزند برای هر معتاد متوجه خواهید شد که یک میلیون و 400 هزار نفر با اعتیاد درگیر خواهند بود.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر گلستان اذعان کرد: 63 درصد معتادان در کشور شاغل بودند و 26 درصد از جمعیت معتادان متاسفانه به صورت صنعتی از مواد مخدر استفاده میکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها