خبرهای داغ:
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان:

درخواست خیرین مدرس ساز در کشوی مسئولان قرار دارد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان گفت: مسئولان درخواست مکتوب مجمع خیرین مدرسه ساز پاسخ دهید و در کشوی میز خود نگذارند.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۴۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد حسین کمیلی در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور از سال 1378 در استانها از جمله استان گلستان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیتهای مجمع خیرین مدرسه ساز به صورت غیر انتفاعی است، بیان داشت: آیت الله نور مفیدی با تعهد ساخت 14 مدرسه در استان گلستان بزرگترین خیر مدرسه ساز در استان گلستان است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان ادامه داد: هدف ما ارتقاء کیفیت و تربیت و تعلیم است نه ساخت مدارس و در واقع کار خیرین مدرسه ساز انسان سازی است و به دنبال آموزش انسانی و تربیت دانشمند هستیم.

کمیلی با بیان اینکه جذب کمکهای مردمی برای کیفیت بخشی هدف دوم ما برای مدرسه سازی است، افزود: امام(ره) فرمود که با مبالغ کوچک هم میتوان در مدرسه سازی مشارکت کرد و بر این اساس دانش آموزان را نیز در ساخت مدرسه سازی مشارکت دادیم و نخستین خیرین مدرسه ساز جوان درکشور ساخت یک مدرسه را در کوی اوزینه شهرستان گرگان با هزینه بالغ بر 135 میلیون تومان انجام دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاظر 114 کلاس درس در حال ساخت داریم، گفت: بیش از 2 هزار کلاس توسط مجمع خیرین مدرسه ساز در استان گلستان ساخته شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان بیان داشت: دستی که برای کمک آموزش و پرورش به سوی دولت جمهوری اسلامی ایران دراز شده را صمیمانه بفشارید و درخواستهای مکتوب ما را در کشوی میز خود نگه ندارید.

کمیلی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع برای خیرین بیشتر در نظر گرفته شود، افزود: ماده وارده در سال 1386 خیرین مدرسه ساز را از پرداخت هر گونه هزینه برای پروانه ساختمان معاف کرده و در سال 1392 مشاور رئیس جمهور آن را تایید کرده اما در استان گلستان به آن اهتمام نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها