خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب:

نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ضروری است

امام جمعه گیلانغرب گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۶۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدطاها مهری در گردهمایی تیم های امر به معروف از منکر گیلانغرب افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی ذیربط باید نسبت به احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را با هدف مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان ضروری دانست و اظهار داشت: نهادینه کردن این فریضه الهی در جامعه یک تکلیف همگانی است.

امام جمعه گیلانغرب بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر اگر همراه با مهربانی باشد بی شک از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

عباس عبدی دادستان شهرستان گیلانغرب نیز از ایجاد شعبه حمایت از آمران به معروف در دادگستری این شهرستان خبرداد و گفت: بالاترین امر به معروف و نهی از منکردر روابط انسان هاست و احیای این فریضه الهی در جامعه ضروری است.

سرهنگ معصومعلی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز گفت: با تمهیدات صورت گرفته 30 تیم امر به معروف و نهی از منکر در قالب 300 عضو برای اجرای طرح تذکر لسانی امر به معروف و نهی ازمنکر در ایام ماه مبارک رمضان با شعار تذکر لسانی پیام مهربانی ساماندهی شده اند.
ارسال نظرات