خبرهای داغ:
محبی خبر داد؛

همایش توجیهی آمران به معروف و ناهیان از منکر برگزار می شود

معاون برنامه ریزی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از برگزاری همایش و کارگاه توجیهی آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۹۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، معاون برنامه ریزی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری همایش و کارگاه توجیهی آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

رحمت الله محبی با اشاره به اینکه  ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تاکنون فعالیت‌های خوبی را در استان آغاز کرده است، اظهار امیدواری کرد: در صورت به نتیجه رسیدن این اقدامات انتظارات مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر موجب هم‌افزایی در بین گروه‌ها و اقشار جامعه می‌شود، بیان داشت: در این راستا باید تمام حلقه‌های که می‌توانند در اجرایی شدن هر چه بهتر تذکرلسانی کمک کنند، بکار گرفته شود.


معاون برنامه ریزی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان هدف از برگزاری این همایش را هماهنگی و آموزش تمام دستگاه های مربوطه دانست و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افق وسیعی را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تشریح و مشخص کرده اند.


محبی بسیجیان را خط مقدم طرح تذکرلسانی عنوان کرد و گفت: انتظار از بسیجیان برای تبیین و فراگیری فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بالا است.



ارسال نظرات