خبرهای داغ:
ضیاءفر خبر داد؛

مسابقات فوتسال جام رمضان در حال برگزاری است+عکس

کد خبر: ۸۵۳۰۷۸۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

علی ضیاءفر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه از برگزاری مسابقات فوتسال بین کارکنان سپاه کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در سطح پایوران و سربازان در حال برگزاری است.

مسئول پایگاه استعدادیابی تربیت بدنی سپاه استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: این مسابقات از سی ام خرداد ماه آغاز شده و تا اواخر ماه مبارک رمضان با معرفی تیم های برتر ادامه خواهد یافت.

وی محل برگزاری این مسابقات را طبق سنوات گذشته، مجموعه بزرگ ورزشی بعثت کرمانشاه دانست و عنوان کرد: در این مسابقات 12 تیم در سطح کارکنان پایور و 12 تیم نیز در سطح سربازان وظیفه حضور دارند.

ضیاءفر افزود: تیم ها در چهار گروه سه تیمی قرار دارند و در پایان از هر گروه دو تیم به عنوان تیم های برتر به دور بعد راه خواهند یافت.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان باید از این فرصت برای تقویت جسم و روح استفاده کرد و برگزاری مسابقات جام رمضان یکی از این فرصت هاست.

علی ضیاءفر در ادامه گفت: امسال تلاش ما برگزاری مسابقات با کیفیت و خوب در شب‌های ماه مبارک رمضان است و سعی داریم رقابت‌ها را با شکل بهتر و کیفیتی افزون‌تر به انجام برسانیم.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت یاد و نام 9800 شهید گرانقدر استان کرمانشاه و حفظ روحیه نشاط و سلامتی در کنار روزه داری و عبادت کارکنان سپاه استان دانست و گفت: انشاالله که در سال های آینده نیز بتوانیم این مسابقات را به نحوی شایسته برگزار کنیم.


ارسال نظرات