خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

همه باید از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کنند

امام جمعه کنگاور گفت: مردم و مسوولان ایران باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده و روند برگزاری مذاکرات هسته ای حمایت کنند.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۵۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگاور با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران و نزدیک شدن به زمان پایان مذاکرات اظهار کرد: امروز در کشور همه به دنبال توافق خوب و عزتمندانه در مساله هسته ای هستند.

وی با بیان اینکه رهبری همواره حامی و پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته ای بودند و از آنها به عنوان سربازان انقلاب یاد کرده اند، تصریح کرد: رهبری تیم خستگی ناپذیر هسته ای را امانت دار، غیور، شجاع و متدین خطاب کردند و ایشان بر این موضوع مهم نیز صحه گذاشتند که این تیم با غیرت ملی و دقت کامل و با قصد باز کردن گره و پیش بردن کار کشور در مقابل تعداد کثیری از مذاکره کنندگان طرف های مقابل، مشغول تلاش و کوشش هستند.

امام جمعه کنگاور تلاش های شبانه روزی تیم مذاکره کننده هسته ای را طاقت فرساتر از هزاران جنگ سیاسی عنوان و تاکید کرد: کسی اجازه هیچ گونه اقدام و حرکتی در راستای تضعیف این تیم قدرتمند را ندارد و باید با دلگرمی و پشتوانه ای محکم آنها را حمایت کرد تا در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستادگی کنند.

ایوبی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین در دیدار با کارگزاران نظام، مسایل و مواردی را با صراحت و شفافیت در مورد همکاری همه مردم و مسوولان با دولت بیان کردند که همگان باید از این مهم تبعیت کنند.

خطیب جمعه کنگاور با بیان اینکه آمریکا به هیچ چیز قانع نیست بجز بردگی ملت ها تصریح کرد: این که عده ای گمان می کنند رفاقت با آمریکا حلال همه چیز است صحت ندارد، زیرا در وجود آمریکایی ها کینه اسلام ناب محمدی جاسازی شده است.

حجت الاسلام ایوبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تنها راه مقابله با دشمن، تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است و نباید همه مشکلات را به تحریم ها پیوند زد.

به گفته وی، اقتصاد مقاومتی، در امر تولید، در امر تجارت و همه زمینه های اقتصادی کشور باید بروز و ظهور پیدا کند و یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از مسوولان و مردم است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یارانش افزود: ایجاد احساس امنیت و آرامش در مردم با رعایت قسط و عدل از وظایف قوه قضاییه است و این مجموعه با دوری از حب و بغض و قاطعیت علوی در مبارزه با فساد می تواند به اهداف خود برسد.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 82 هزار نفر دارای 2 شهر و 84 روستاست و در 90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و در ورودی استان واقع شده است.
ارسال نظرات