خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان:

اعزام 5هزار نفر به مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره)

کد خبر: ۸۵۳۲۹۱۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان گلستان سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی در جلسته مشترک ستاد روز قدس، تجلیل از دست اندر کاران مراسم ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) و راهیان نور اظهار کرد: بیش از 5هزار نفر از مردم استان گلستان به مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام شدند که از این تعداد هزار و 996 خواهر و 3هزار برادر بودند.

وی در ادامه افزود: 2کاروان از شهرستان های رامیان و گالیکش قبل از مراسم رحلت امام (ره) به راهیان نور غرب و صد کاروان هم به زیارت حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اعزام شدند.

عین علی با اشاره به حضور هزار و 300 نفر از خواهران و برادران اهل سنت در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: تعداد 60 نفر از برادران و خواهران اهل سنت با لباس سنتی ترکمن در جایگاه ویژه حضور یافتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در ادامه اذعان کرد: 42 روحانی و 121 امدادگر هلال احمر و 7 دستگاه آمبولانس به همراه 37 پزشک و پرستار به زائران حرم امام (ره) خدمت رسانی کردند.

وی در ادامه به توزیع 2هزار جلد کتاب با موضوع امام (ره) اشاره کرد و گفت: مسابقات و برنامه های فرهنگی به ویژه توزیع کتاب با موضوع شخصیت و زندگینامه امام (ره) برای همه کاروان های استان گلستان تدارک و اجرا گردید.

سرهنگ عین علی در پایان خاطر نشان کرد: از 590 نفر از زائرین مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) نظرسنجی به عمل آمد که با بررسی های انجام شده رضایت مندی زائران نسبت به سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها