خبرهای داغ:
مسئول اردوهای جهادی خواهران بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی :

اقتصاد مقاومتی در سایه فرهنگ جهادی محقق می شود

مسئول اردوهای جهادی خواهران بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جهت پیشبرد برنامه های فرهنگی، اهداف اصلی جهادگران است.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۱۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

فاطمه صغری اسداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیج خواهران امسال مانند سال های گذشته گروه هایی از خوهران بسیجی و دانشجو را در قالب گروه های جهادی به مناطق روستایی خراسان جنوبی اعزام می کند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی امسال در دو مرحله قبل از ماه مبارک رمضان و بعد از آن اعزام می شوند، افزود: قبل از ماه مبارک در قالب شش گروه و در چهار نوبت اعزام شدند.

اسداللهی ادامه داد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون یک گروه جهادی خواهران از دانشگاه سپیده کاشانی به روستای کلاته سلیمان، سه گروه از دانشگاه پردیس امام سجاد(ع) به روستاهای درمیان، دو گروه از دانشگاه آزاد بیرجند به روستاهای فلارگ و یک گروه از دانشگاه صنعتی به روستاهای سربیشه اعزام شده اند.

مسئول اردوهای جهادی خواهران بسیج دانشجویی استان بیان کرد: کلاس های آموزشی با موضوعات متنوع و انجام کارهای فرهنگی از برنامه هایی است که این گروه ها در مناطق روستایی دنبال می کنند.

اسداللهی اظهار داشت: مرحله دوم اعزام گروه های جهادی بعد از ماه مبارک رمضان در قالب 10 گروه و از دانشگاه بیرجند خواهد بود.

وی گفت: بعد از ماه رمضان دو گروه از دانشگاه بیرجند به روستاهای شهرستان طبس، سه گروه به چاهک، دو گروه به روستاهای مرک و سرچاه و سه گروه نیز به روستاهای شهرستان خوسف اعزام می شوند.

مسئول اردوهای جهادی خواهران بسیج دانشجویی استان افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی با انجام آموزش ها و فعالیت هایی در این زمینه مانند پرورش قارچ و همچنین تلاش درجهت پیشبرد اهداف فرهنگی که امروزه در جامعه ما توجه و ضرورت آن بیشتر احساس می شود، از جمله اهدافی است که گروه های جهادی دنبال می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها