خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف بیرجند خبر داد:

نصب یادمان شهدای اصناف بیرجند در ابتدای میدان امام خمینی(ره)

مسئول بسیج اصناف بیرجند از نصب یادمان شهدای اصناف بیرجند در ابتدای میدان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: طراحی یادمان انجام و به تصویب زیباسازی شهرداری بیرجند رسیده است و در سال جاری اجرا و نصب می شود.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۶۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

حمید علی آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهارداشت: اولویت اول بسیج اصناف بیرجند بخصوص در ماه مبارک رمضان حضور در بازار و جذب بازاریان به بسیج است که روزانه حدود 20 نفر از اصناف به عضویت بسیج در می آیند.

نظارت بر بازاریان با هدف جلوگیری از آسیب های بازار و کسبه از برنامه های بسیج اصناف است

مسئول بسیج اصناف بیرجند اولویت دوم این قشر بسیج را نظارت بر بازار دانست و گفت: این کار از پنج ماه پیش به همت اتاق اصناف، نماینده اماکن و اتحادیه اصناف آغاز شده که هدف آن رسیدگی به بازار و تنظیم قیمت ها و جلوگیری از آسیب های بازار و کسبه است.

علی آبادی با اشاره به اینکه آسیب شناسی بازار و شناسایی نقاط ضعف در دستور کار ما قرار دارد، افزود: سومین اولویت بسیج اصناف امر به معروف و نهی از منکراست و با کسبه بازار بخصوص بانوان فروشنده که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند؛ برخورد منطقی می شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز اول وقت در بازار عنوان کرد: جلسات متعددی برای برگزاری نماز اول وقت و احیای نماز و امر به معروف و نهی از منکر گرفته شده است.

هدف بسیج اصناف در بازار اقامه نماز اول وقت حتی به صورت فرادی است

مسئول بسیج اصناف بیرجند یادآور شد: پارچه نوشته هایی برای اقامه نماز اول وقت در بازار بیرجند توزیع شده است که برای حضور همشهریان و بازاریان در نماز اول وقت تاکید دارد و هدف ما اهتمام ورزیدن به نماز اول وقت حتی فرادی است که بازاریان هنگام اذان، در محل کسب خود نماز را اقامه کنند.

وی به فعالیت حلقه های صالحین در بسیج اصناف اشاره و اظهار کرد: 30 حلقه صالحین در بسیج اصناف فعالیت می کنند که این تعداد در سال جاری به 45 حلقه خواهد رسید.

علی آبادی بیان کرد: هدف ما در شجره طیبه صالحین این است که در سراسر شهر و در مساجد محل، اصنافی که مشغول هستند با شناسایی یک روحانی نخبه به عنوان سرگروه در 15 مسجد با تراکم بازاری که داریم گروه های صالحین را تشکیل دهیم.

اصناف بیرجند 31 شهید را تقدیم انقلاب کرده است

وی با بیان اینکه ما هر سال یک شهید شاخص در قشر بسیج اصناف داریم ، ادامه داد: شهرستان بیرجند در قشر اصناف 31 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

مسئول بسیج اصناف بیرجند ازنصب یادمان شهدای اصناف بیرجند در ابتدای بازار و میدان امام خمینی (ره) بیرجند خبر داد و گفت: طراحی یادمان انجام و به تصویب زیباسازی شهرداری بیرجند رسیده است و آماده دریافت هزینه های آن هستیم این یادمان در سال جاری اجرا و نصب خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها