خبرهای داغ:
در قالب طرح هجرت ۳؛

بسیجیان شهرستان کنگاور در بهسازی فضای مدارس مشارکت می‌کنند

آیین افتتاحیه طرح هجرت سه در کانون شهدای بسیج کنگاور امروز برگزار شد و در این طرح ۱۹۰ نفر از بسیجیان به بهسازی فضای مدارس می‌پردازند.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۷۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرماندار کنگاور در این مراسم با تبریک ایام ماه مبارک رمضان، یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس را گرامیداشت و شهدا را بنیانگذاران واقعی طرح هجرت و اردوهای جهادی دانست.

شریف خسروی افزود: طرح هجرت متمایز از سایر برنامه‌های کاری است که وجه ممیزه این طرح عدم نفع مادی مناسب در آن است.

فرماندار شهرستان کنگاور بیان کرد: بسیجیانی که در طرح هجرت به خدمت‌رسانی مشغول می‌شوند انسان‌هایی هستند که نیازی به ناظر و نیروی کنترل کننده ندارند و خود کنترل هستند و به درجه‌ای از باور رسیده‌اند که از خود گذشته‌اند.

خسروی افزود: ورود به طرح هجرت سبب می‌شود که بسیجیان زمینه بروز استعدادها و توانایی‌های خود را بیابند و قدرت تعامل خود را که حلقه مفقوده جامعه امروزی است افزایش دهند و در نهایت در راستای ایجاد جنبش نرم‌افزاری که مقام معظم رهبری  بر آن تأکید دارند،‌ تلاش کنند.

فرماندار کنگاور از مربیان این طرح خواست بخشی از زمان خود را صرف برنامه‌هایی برای پرورش انسان‌های متفکر کنند و زمینه‌های بروز خلاقیت شرکت کنندگان را فراهم کنند.

سرهنگ علی حیدرنژاد،‌ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور نیز در این مراسم گفت: در طرح هجرت سه در تابستان امسال تعداد 190 نفر از بسیجیان با پشتیبانی بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی به بهسازی فضای مدارس معرفی شده از سوی اداره آموزش و پرورش می‌پردازند.


ارسال نظرات