خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ما زیر بار توافق تحمیلی توام با تحقیر نمی رویم وقطعا از عزتمان و از دستاوردهای عظیم و از راهی که ایثارگرانه رفتیم عقب نمی شینیم.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۹۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع عالی بسیج اقشار خراسان شمالی با موضوع بررسی مذاکرات هسته ای در محل  مجتمع فرهنگی لاله بجنورد با حضورسردار یوسفعلیزاده فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی و اعضای کارگروه های شهرستان و برخی از مسئولین استان برگزار شد.

سردار یوسفعلیزاده فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در این نشست با اشاره به اهمیت انتشار گزاره برگ ملی هسته ای بیان داشت: به واسطه آن مردم مطالبات خود از تیم مذاکره کننده ابراز کردند و این اقدام پشتوانه ای برای تیم مذاکره کننده است تا از خطوط قرمز نظام حراست کنند و از حقوق آحاد ملت دفاع کنند.

وی با بیان اینکه ما پیرو رهبری معظم انقلاب هستیم و به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم ،افزود: چالش هسته ای سالهاست به بهانه ای برای تحریم ها  و حربه ای برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری  نیز بارها به این موضوع اشاره کرده اند که آمریکایی ها نمی خواهند چالش هسته ای تمام شود.

سردار یوسفعلیزاده افزود: تا جایی که گفتمان مذاکره و ادبیات دیپلماتیک با حفظ عزت ملی ملی پیش برود کسی  مشکلی با آن ندارد .

وی تاکید کرد: ما زیر بار توافق تحمیلی توام با تحقیر نمی رویم وقطعا از عزتمان و از دستاوردهای عظیم و از راهی که ایثارگرانه رفتیم عقب نمی شینیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی  با اشاره به نامگذاری سال  با عنوان همدلی و همزبانی گفت:  طبعا دولت بر آمده از رای ملت است  وانتظار می رود که دولت آرمانهای ملت را پشت سر ولایت پی گیری کند در واقع همه سرباز ولایت باشیم مانند همین منطقی که حاکم است.

سردار سوسفعلیزاده با  تاکید بر اینکه دولت باید زمینه ساز تحقق آرمان های رهبری باشد، متذکر شد: امروز بعد از گذشت سالها از انقلاب توانسته ایم نقاط حساسی را پشت سر بگذاریم. 

سردار یوسفعلیزاده خاطر نشان کرد: شرایط حساس کنونی آزمونی بزرگ برای ملت ایران خواهد بود، ملتی که با مقاومت و ایستادگی، قله های زیادی را فتح کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار