فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان :

مراسم یادواره شهدای گمنام و 54 شهید شهر کمیجان متفاوت برگزار می شود

ستاد یادواره شهدا در نظر دارد مراسم یادواره شهدای گمنام و 54 شهید شهر کمیجان را با روندی متفاوت اجرا نماید.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۲۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

سرهنگ مجتبی مخلص آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفتگو با خبرنگار بسیج در کمیجان گفت: ستاد یادواره شهدا در نظر دارد مراسم یادواره شهدای گمنام و 54 شهید شهر کمیجان را با روندی متفاوت اجرا نماید.

 

مخلص آبادی اظهار کرد:در این برنامه قرار است مراسم افتتاحیه ای با حضور سردار غیاثی مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در روز 15 تیر ماه ساعت 22 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شود.

 

وی ادامه داد: بعد از این برنامه به مدت 100 روز، ستاد یادواره شهدا اقدام به جمع آوری زندگی نامه و وصایای شهدا می نماید تا کتابچه ای در این خصوص تا مراسم اختتامیه که در دومین شب از ماه محرم برگزار می شود، گردآوری شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان بیان کرد: در این فاصله صد روزه اقدام به نشر وصایا و فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان می شود و به نوعی بار دیگر صحنه های زیبای جنگ، اخلاص و فداکاری را در اذهان عموم مردم تداعی می کند لذا از مردم شهید پرور کمیجان هم دعودت می کنیم به پاس گرامیداشت یاد شهدای عزیز در مراسم افتتاحیه یادواره حضوری باشکوه داشته باشند.

 

مخلص آبادی افزود: در طول این صد روز نیز از همه عزیزانی که در خصوص زندگی نامه و وصایای شهدا مطالبی دارند می خواهیم تا این مطالب را در اختیار ستاد قرار دهند تا بتوانیم یک حرکت زیبایی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه داشته باشیم.

 
ارسال نظرات